Kimberley Freeman: Vadvirágok lányai

Ezt a könyvet is csak azért vettem meg, mert akciós volt. Aztán megláttam a borítót... élőben egyszerűen gyönyörű! Azonnal beleszerettem!





Fülszöveg:

Emma, a londoni balett gyönyörű és sikeres balerinája egy nap súlyos térdsérülést szenved. Ígéretes pályafutásának váratlanul vége szakad, szerelmi élete romokban, álmai szertefoszlanak. Menekülni szeretne a sorsa elől, ha kell, egészen a világ végéig. Egy titokzatos nagymamai örökség azonban mindent megváltoztat, és Emmát a zajos nagyvárosi életből egy varázslatos és ismeretlen földi édenkertbe repíti, ahol minden másképp van. Ami ott várja, az gyönyörű és rémisztő is egyben. Szenvedélyes szerelmek, sötét titkok és kegyetlen hazugságok szövevényes hálója, amit a családja generációkon át hordozott. És egy síron túli üzenet, ami felforgatja az életét, és erőt ad az újrakezdéshez. Megörökölhetőek a titkok? És a fájdalom? Átadhatja egy anya a lányának a boldogságot vagy akár a szerelmet?
Eredeti megjelenés éve: 2010

Véleményem:
>

Beszerzés ideje: 2015. augusztus 13.
2016. március 1., 17:12 - 2016. március 6. 14:06
 Athenaeum, Budapest, 2013
542 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789632932507 · FordítottaBerta Ádám

>
*
Még keresgélem a szavakat…. 
Ez egy kívül-belül tökéletes és csodaszép könyv. A borító egyszerűen meseszép! A történet pedig két nagyon jól felépített, alaposan kidolgozott szálon fut. 
Amikor megvettem, nem erre számítottam. Azt gondoltam, hogy valami romantikus történet lesz, kisebb problémákkal. Nagyobbat nem is tévedhettem volna. 
Lassan haladtam vele, mert menet közben fel kellett dolgoznom az eseményeket. Nehéz írni erről a könyvről, mert annyi minden van benne. Sok-sok érzelem futott át rajtam olvasás közben. Az Írónő olyan csodálatosan ír, hogy mindent át tudtam érezni, ami a szereplőkkel történt, teljesen belevesztem a regénybe.  
Sok szereplőt megszerettem és sokra dühös voltam. Charlie-ért megszakad a szívem, ahogy Beattie-ért is. 
Nem is kérdés, hogy kedvenc lett! Ezt már az elején is tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.