Kim Holden: Bright Side


A borító azonnal megfogott, aztán elolvastam a fülszöveget és nem volt visszatartó erő, be kellett szereznem. :)
A WOW kiadó neve számomra egyértelműen a minőséget jelenti.




Fülszöveg:

Titkok. Mindenkinek van egy.
Némelyik nagyobb, mint a másik.
És amikor a titkokra fény derül…
Némelyik meggyógyít…
Míg más elpusztít.
Kate Sedgwick élete minden, csak nem átlagos. Megrázó veszteségeken és tragédiákon ment keresztül, mégis sikerült megőriznie az optimizmusát, és továbbra is mindenben a szépet keresi (elvégre megvan az oka, miért szólítja Bright Side-nak a legjobb barátja, Gus). Kate erős akaratú, vicces, okos és rendkívül tehetséges zenész. Aki soha nem hitt a szerelemben. Ezért, amikor elhagyja San Diegót, hogy egy kisvárosi főiskolán folytassa tanulmányait Minnesotában, egyáltalán nem számít arra, hogy beleszeret Keller Banksbe. Mindkettejükben fellángolnak az érzelmek.
Mindketten harcolnak ellene.
Mindketten titkolnak valamit.
És amikor a titkokra fény derül…
Némelyik meggyógyít…
Míg más elpusztít.


Véleményem:



Beszerzés ideje: 2016. június 10.
2016. június 11., 22:22 - 2016. június 17. 00:05
WOW, Budapest, 2016
496 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786158027076 · FordítottaBótyik Bettina Zora
>
Este fejeztem be, de még másnap is sajogott a szívem. Nagyon nehéz írnom erről a könyvről.
Egyrészt, imádtam az egészet, másrészt annyira igazságtalan és fájdalmas. Annyi minden van ebben a könyvben, hogy felsorolni is hosszú lenne.


Nagyon tetszett az Írónő stílusa. Remekül felépítette a történetet. Nagyon szépen fogalmaz és külön gratulálok a fordítónak.


Katet nagyon megszerettem. Annyira pozitív, vidám és annyi szeretet van benne! Érdekes volt olvasni, hogyan alakította ki a kapcsolatait. Sok embernek változtatta meg az életét. Elképesztő, hogy azok után, amiken keresztül ment, életvidám maradt. Mindenben és mindenkiben a jót látja, mégsem hibátlan. Válogatás nélkül segít, akin csak tud. A barátaiért pedig tűzbe is menne, szó szerint.
Szerettem a többi szereplőt is, szép számmal sorakoztatta fel őket Holden és mind más-más egyéniség. Gus és Keller, nehéz választani közöttük. Mindketten remek emberek és mégis tökéletesen mások. 


Ez egy típikus WOW könyv, sokféle érzelemmel és karakterrel. Nevettem és sírtam, aggódtam és megkönnyebbültem, szerettem és mégis nagy súlyt éreztem a szívemen. Csodálatos történet, csodálatos karakterekkel.


Nagyon-nagyon várom Gus könyvét!


A borító egyszerűen meseszép! Ahogy a kiadó könyveinek általában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.