Bleeding Bride: Fekete Fivérek

A téboly kertje után, nem volt kérdés, hogy erre a regényre is kíváncsi leszek. Alig vártam, hogy megkaparíntsam. Az új kiadás van meg, gyönyörű borítóval.








Fülszöveg:

Lehunyt szemekkel, kitárt szívvel hallgatni a kopjafák történetét érzelmek kavalkádját váltja ki, a szánalom, a düh, a gyönyör és büszkeség csokrában eltűnik a halál gondolata, a múlt jelenné válik, a jövő pedig nem más, csak egy lidércnyomás. Sötét sorozat apró részletei, csillogó sikerekre boruló árnyékok, legjobb emberek gonosz oldala, fagyasztó hideg a legnagyobb hőségben. Kopjafák írott krónikája, patyolat lelkek memoárja, melynek minden rejtett sarka oly fekete, mint az éj.
„Bleeding Bride gyönyörű nyelvezettel, különleges képeket festve ír. Egyszerűen varázslatos a stílusa, mellyel még ezt komor történetet is felejthetetlenné teszi.”
Vivien Holloway, a Végtelen horizont szerzője
Eredeti megjelenés éve: 2012

Véleményem:

Beszerzés ideje: 2016. október 28.
2016. november 11., 22:59 - 2016. november 13. 10:21
 Underground, Budapest, 2016
200 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631226478
>

*
Annyi mindent tudnék írni és olyan nehéz szavakba önteni.
Sokat gondolkodtam/gondolkodom ezen a könyvön és nem csak a történeten. Vajon, lehet szeretni egy ilyen történetet? Mert akkor imádtam, de mégis nehéz volt olvasni, letenni pedig még nehezebb.
Bleeding Bride gyönyörű szavakba csomagolta a fájdalmat. Hogy lehet valami ennyire szép és egyben ennyire tragikus?
Annyira sajnáltam a testvéreket, de ugyanakkor csodáltam is. Annyi szörnyűség érte őket, de nem adták fel. Amikor egy bizonyos részhez értem, csak arra tudtam gondolni, hogy ezt nem tehetted velük Bleeding! Nem-nem… ezt már tényleg nem tehetted. Onnan nehezen léptem tovább.
Úgy érzem, egy két lábon járó ellentmondás vagyok: szerettem a történetet és nem is, csodáltam a szavakat és lehúztak a mélybe, legszívesebben le sem tettem volna, de nehéz volt olvasni is időnként.
Akaratlanul is felmerül az emberben, hogy a testvérek életéhez képest, mennyire rossz a saját sorsunk?
Sok-sok kérdés…
Elgondolkodtató olvasmány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.