Főbűnök Book Tag




1.) Kapzsiság – Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?
  • Tavaly több Dean R. Koontz kötet vettem, 200Ft/db áron.
  • A legdrágább, a 2 db illusztrált Harry Potter kötet
2.) Harag – Melyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban?
  • Nincs ilyen. Attól még, hogy tetszik-e egy könyv vagy sem, nem utálom az íróját. Igazából, nem szoktam utálni senkit sem. :D
3.) Falánkság– Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül?
  • Harry Potter sorozat illetve Samantha Chase: Gyilkos tű
4.) Lustaság – Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?
  • Nem tudom. :)) Mindig azt olvasom, amihez éppen kedvem van. Kb. 70 olvasatlanom van a polcon. :)
5.) Büszkeség – Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?
  • Ilyen nem szokott előfordulni. Nem játszom meg magam. Nem szeretnék többnek látszani, mint aki vagyok. 
6.) Bujaság – Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?
  • Humor, intelligencia, legyen talpraesett és határozott.
7.) Irigység – Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?
  • Ha nem nézem, amiket megrendeltem és csak a megjelentek számítanak: Cat&Bones sorozatból hiányzik a 3. és a mellékszál, 2 WoW könyv hiányik, Percy Jackson sorozat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.