Samantha Shannon: Csontszüret

A moly.hu-n akadtam rá erre a könyvre és sokáig kerestem, de nem találtam rá. Egy nagyon aranyos moly ajándékozott meg vele. Nagyon meghatott és boldoggá tett vele. <3




Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Samantha ​​az új J.K.Rowling
The Sunday Times
Sötét bűbáj és gonosz varázs a fantasy szerzők új generációjának legjobbjától.
Booklist
A szindikátusnak dolgoztam. Ha úgy vesszük, hacker voltam. Nem gondolatolvasó, inkább elmeradar, aki az éterre hangolódva fogta annak minden rezdülését. Olyasmit is érzékeltem, ami nem a közvetlen közelemben történt: rögtön tudtam, ha kint, az utcán végigsétált egy látó, és megéreztem, amikor Covent Gardenben gyülekezni kezdtek a lelkek. Amint rákapcsoltak a létfenntartó gépekre, a Seven Dials egy mérföldes körzetében bármit kiszagoltam az éterben. Ha bárkinek kedve támadt a I-4 szennyesében turkálni, Jaxon záros határidőn belül már ugrasztott is. Meggyőződése szerint ennél sokkal többre is képes lehettem volna, de Nick minden kísérletezést megtiltott. Fogalmunk sem volt, milyen következményei lennének rám nézve.
2059. Scion London.
Paige Mahoney látszólag egy átlagos tizenéves lány, aki titokban egy alvilági szervezetnek dolgozik. Kisstílű lopások helyett ő nagyobb tétben játszik. Paige egy álomhacker, aki feltöri mások elméjét, és a gondolataikban kutat fontos információk, összeesküvési tervek után. Mindezt pénzért. Egy nap azonban sötét és gonosz erő keríti hatalmába… beláthatatlan következményekkel
Oxford több évszázada lekerült a térképről, azóta titkos börtönváros, ahol a paranormális bűnözőket tartják fogva egy idegen faj felügyelete alatt. A rephaiták belőlük toboroznak a hadsereget, hogy véghezvigyék titkos tervüket. Paige mentora és kiképzőtisztje Arcturus, a vérhitves, aki halálos ellensége az embereknek. Ahhoz, hogy szabaduljon, be kell törnie mestere elméjébe, és fel kell fedni a titkát…
A The Bone Season trilógia, akár a Mátrix és Az éhezők viadala, korunk nagy sagája. A könyveket immár 24 országban magas előlegért vették meg a legjobb ifjúsági-fantasy kiadók, a történetből készülő filmet a Hobbit stábja készíti, akár az új Twilight is lehet belőle.
Eredeti megjelenés éve: 2013

Véleményem:


Beszerzés ideje: 2015. augusztus 31.


2015. szeptember 6., 22:33 - 2015. szeptember 13. 21:36
 Athenaeum, Budapest, 2013
524 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789632932873 · FordítottaJuhász Viktor
>
Egyszerűen imádom ezt a könyvet!!!

Még pedig azért, mert:
1. Ajándékba kaptam. ^^
2. Együtt olvastam az ajándékozóval (bár rendesen lehagyott :D )
3. Elképesztően jó!!!!


Egy jól felépített, teljesen új világba csöppentem. Az egész könyv tökéletesen egyedi, változatos karakterekkel.
Az elején lassan haladtam vele, mert tele volt új fogalmakkal, információkkal, de ez sem volt unalmas, csak figyelnem kellett, hogy felépítsem magamban a világot. Elsőre kissé tömörnek tűnhet, de érdemes kitartani, mert olvasás közben minden világossá válik.


Nagyon szerettem a szereplőket.
Jó volt Paige szemszögéből olvasni, nem esik kétségbe, igyekszik kivágni magát a szorult helyzetből. Megszerettem, ahogy a Nagymestert is szépen lassan. A tanító egyre többet mutat magából, de még így sem változik az összkép, titokzatosság lengi körül. Kemény jellem, de mégis érezni lehet, hogy nem rosszszándékú. Kicsit nehéz kiigazodni rajta, nem fedi fel a céljait igazán, de ami biztos, Paigenek segíteni akar. 


Beszippantott a könyv világa teljesen! Izgalmas, új, jól felépített, alaposan kidolgozott történet.
Nehéz megfogalmazni miért és mennyire imádom. Az egész tetszett úgy, ahogy van. Hatalmas kedvenc!
Nem is értem miért nem hallottam róla korábban. 
Azonnal megrendeltem a folytatást. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.