Bleeding Bride: A téboly kertje

Egy izgalmas történet, gyönyörű szavakba csomagolva. A borító pedig egyszerűen fantasztikus!




Fülszöveg:

Sikolya szólított, a lelke csalogatott ide. A múltadnak ma vége.
Szeretnék halott lenni. A kertedben saját véremmel festeni. Elegem van.
Az önsanyargatás sosem lesz megoldás. Menned kellene, míg megteheted.
Kihez beszélsz leveledben, hová tűnsz, mikor feljön a nap? Istenem, nem teheted ezt velem, fedd fel magad!
Miért kell mindent megnehezítened, mi oly könnyű lehetne?
Ki kell zárnom mindent a lelkemből, de a soraid nélkül már nem vagyok önmagam.
Kértem, hogy menekülj, helyette visszavágytál a pokol ölelésébe.
Nem kereshetem tovább holmi mesékben a megoldást. Ebből már nem kaphatok választ.
Nem sejtetted, hogy bár mögötted lépkedtem, mindig előtted jártam.
A homokszemek pörögnek. Indulnod kell, mert lassan késő lesz…
Eredeti megjelenés éve: 2015 

Véleményem: 

Bszerzés ideje: 2016. január 15.
2016. január 20., 14:35
 Underground, Budapest, 2015
216 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631226478
>

*
Ez a borító egyszerűen fantasztikus! Imádom az első pillantástól kezdve, ahogy a történetet is!

2* le kellett tennem grrrr, de szinte egyszerre olvastam el. Ez már mond valamit.
Annyi minden van ebben a könyvben! Le sem lehet írni mind.

Adott egy kékhajú lány és egy zseniális sorozatgyilkos, aki levelekkel bombázza az egyik újság kiadóját. Közben gőzerővel próbálják megtalálni őt. 

Az Írónő csodálatos szavakkal ruházta fel a könyvet. Még nem találkoztam ennyire szép fogalmazásmóddal. Nem csak a szavak jelentése számít, a sorok között is kell olvasni. A levelek… huh… bevallom néha újraolvastam őket, más szemszögből nézve, hogy vajon, mi bújik meg még bennük? 


Egyedi, érdekes, izgalmas volt! Szépen, egyenletesen válik egyre izgalmasabbá a könyv, annyira jól van felépítve. A végén pedig „minden a helyére került”. :)


Nagyon szerettem a szereplőket is. Lehet szeretni egy sorozatgyilkost? Igen, lehet. Lehet csodálni? Igen, lehet. :)


Biztosan újra fogom olvasni! Tudva a végét, kíváncsi vagyok, hogy milyen utalásokat nem vettem észre. A végét már újra is olvastam ma! :D
Köszönöm @Bleeding_Bride, hogy elmerülthettem ebben a világban. Imádtam!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.