Tracey Garvis Graves: Kötelék

Amikor megvettem ezt a könyvet nagy nyári akcióban, még nem sejtettem, hogy az egyik nagy kedvencemmé válik. 







Fülszöveg:

Amikor ​​a harmincéves tanárnőnek, Anna Emersonnak nyári munkát ajánl a Callahan család, hogy tanítsa a fiukat a Maldív-szigeteken bérelt nyaralójukban, gondolkodás nélkül rábólint a trópusi munkanyaralásra. T.J. Callahannek viszont semmi kedve elutazni. Már majdnem tizenhét éves, és ha a súlyos betegsége nem lett volna elég, az első tünetmentes nyarát a szüleivel és rengeteg tanulnivalóval kell töltenie.
Anna és T.J. egy hidroplánon közelítenek az úti céljuk felé, hogy csatlakozzanak a szülőkhöz, amikor a pilóta végzetes szívrohamot kap, ők pedig az Indiai-óceánba zuhannak. Szerencséjükre, kisodródnak egy sziget partjára. De bármennyire is idillikusnak tűnik a hely, gyorsan kiderül, hogy lakatlan, nincs ivóvíz és élelem, sem menedék. Csupán egyetlen céljuk lehet, hogy életben maradjanak, amíg megmentik őket.
A napokból azonban hónapok, sőt évek lesznek, s miközben megtanulják, hogyan gondoskodjanak magukról, Anna rájön, bármilyen veszélyek leselkednek is rájuk a szigeten, az a legnagyobb, hogy T.J. időközben kamaszból férfivá érett.
Eredeti megjelenés éve: 2011

Véleményem:

>
Beszerzés ideje: 2015. augusztus 15.
2015. augusztus 31., 21:55 - 2015. szeptmeber 3. 23:15
332 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789638964847 · FordítottaDörnyei Julianna Katalin
>

*
Eredetileg nem fogott meg a könyv, csak annyi jót olvastam róla, hogy végül mégis megvettem. 

A borító se igazán tetszett a neten nézve, de mikor kézhez kaptam teljesen beleszerettem. ^^ Gyönyörű! *.* 
Nagyon-nagyon tetszett a könyv!
Nagyon nehéz volt letenni, mindig történt valami a szereplőkkel. Jó volt végig kövteni hogyan oldják meg az eléjük kerülő akadályokat. Nem egyszer nagyon izgultam értük. A váltott szemszög külön tetszett. Végig követhettük T.J. felnőtté válását mind testileg, mind szellemileg. Annát is nagyon szerettem, nála is fellelhető egyfajta jellemfejlődés. Sokat viaskodik a korkülönbség miatt, ezáltal nem egy egyszerű szerelmi szál bontakozott ki. 
Igazán tetszett, hogy a megmenekülésük után még folytatódott a történet, nem egyszerűen megmenekültek és boldogan éltek, míg meg nem haltak. További megpróbáltatásokat kellett átélniük. Szembe kellett nézniük a médiával, új életet teremteni. A kapcsolatukban is problémák jelentek meg. 
Nagyon tetszett a könyv stílusa. Miközben átéreztem mi történik a szereplőkkel még sem kerültem letargikus állapotba. 
Örültem, hogy nem volt annyi tájleírás, csak amennyit a történet éppen megkövetelt. 
Szerettem T.J.-t és Annát, szerettem a szigetet, az ott töltött időt és szerettem, ahogy kiharcolták a maguk boldogságát, ahogy új életet építettek fel maguknak. 
Remélem olvashatok még az Írónőtől. :) Bekerült a kedvencek közé. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.