Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok

Az első rész után, tűkön ülve vártam, hogy végre kézbe vehessem ezt a kötet is. Fortuna mellém állt és megnyertem a Blogturné Klub játékán. :)



Fülszöveg:

1900 ​​ősze.
Budapest székesfőváros a perzsa sah látogatására készül. A titokzatos keleti uralkodó teljes udvarházával egyetemben járja be Európát, mindenhol rendkívüli érdeklődést, sőt rajongást váltva ki.
Rudnay Béla rendőrfőkapitányt azonban egészen más nyomasztja: számos olyan gyilkossági ügy aktája hever az asztalán, amit a legkiválóbb detektívjei sem voltak képesek felderíteni. Vajon a ferencvárosi szatócs miért ölte meg a Bécsből öngyilkossági szándékkal Budapestre érkező festőt – a frissen alkalmazott cselédlány miért mérgezte meg úrnője édesanyját, akit addig sohasem látott – a hamburgi kémiatanár miért utazott Triesztbe, hogy ott a vonaton lelőjön egy általa sohasem látott, tízéves kisfiút? A minden lében kanál Hangay Mili kisasszony és az ő morc bárója nyomozásba kezd, nem tudván, hogy életük máris veszélyben forog.
Leányrablás Budapesten című, nagy sikerű regény folytatásában a szerző tíz valóban megtörtént, a korabeli sajtó által dokumentált esetre igyekszik fényt deríteni, miközben e szép, izgalmas, békebeli korban valóban élt személyek és valós helyszínek sorát szerepelteti. A nyomozás csak most veszi igazán kezdetét!
„Ez tényleg remek könyv, igazi minőségi szórakoztatás. Érdekes, izgalmas, hangulatos, olvasmányos. Remélem, lesz még sok része.” – meseanyu az előző részről, moly.hu
Eredeti megjelenés éve: 2015

Véleményem:


2016. március 23., 22:01 - 2016. április 2. 00:15
Könyvmolyképző, Szeged, 2015
556 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789633995426
>

*
Ez a könyv sokkal több csillagot érdemelne. Imádtam!!! 

Jól felépített, izgalmas, érdekességekkel van tele. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretek egy történelmi regényt, és lám, kedvenc sorozatot avattam.
A sok-sok valódi információ és létező személytől annyira valóságos és hihető lett számomra a történet! 
Meglepő volt számomra, hogy mennyire élveztem olvasni az akkori Magyarországról. 
A cselekmény pedig hihetetlenül tetszett! Nagyon izgalmas volt és olyan szépen összefutottak a szálak. A nyomozás minden szála alaposan kidolgozott és érdekes, amelyeket összerakosgatva egy remek végkifejletet kapunk. 
A szereplőket még mindig nagyon szeretem, most már a Bárót is megkedveltem. :) 
Izgatottan várom a 3. részt! Csak bírjam ki addig! :D
U.i.: Még mindig imádom a kis képeket a fejezetcímeknél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.