Amanda Maxlyn: Mi lesz velem?

Egy nagyon kedves moly ajándéka ez a könyv. A fülszöveg azonnal megfogott. :)





Fülszöveg:

Az élet olykor tréfát űz velünk.
Négy év óta mindenki csak a végzetes betegségben szenvedő lányt látja bennem.
De nem vagyok hajlandó sírni.
És feladni sem fogom.
Egy komoly kapcsolat a legutolsó dolog, ami mostanában szóba jöhet nálam, de a Parkerrel töltött éjszaka felforgatja a világomat. Ő kitartó, és tudja, mit akar. Engem.
Nem bánik úgy velem, mintha törékeny lennék.
Ám sejtelme sincs az igazságról, én pedig még nem állok készen arra, hogy bevalljam neki.
Mert mi van, ha ez mindent megváltoztat?
Tizenhét éves voltam, amikor az életemből tragédia lett.
Huszonegy, amikor rám talált a szerelem.
Aundrea McCall vagyok. Ismerd meg az utat, amit végig kell járnom.
Eredeti megjelenés éve: 2014


Véleményem:

Beszezés ideje: 2016. május 20.

2016. május 27., 21:32 - 2016. május 29. 21:28
WOW, 2015
320 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789631221480 · FordítottaDeres Anita
>
*
Ez volt a 2. könyvem a kiadótól és azt hiszem, nagy rajongója lettem a WOW könyveknek.

Előre szeretném leszögezni, hogy nem vagyok sírós alkat, de mindkét könyvet megkönnyeztem. Lassan csatolhatnának zsepit a könyvek mellé. :D

A könyv Aundrea szemszögéből íródott és az ő életének egy szakaszát olvashatjuk. Tudom, több tucatnyi ilyen történet van már, de ez mégis különleges, pont Dre személyisége miatt.


Nagyon tetszett ez a történet.
Szerettem a szereplőket. Aundrea egy igazi túlélő, erős nő, aki nem adja fel, néha mégis összetör azok után amin keresztül megy. Ettől olyan emberi és szerethetővé válik. Igazán át tudjuk érezni, amin keresztül megy, nem titkol semmit az olvasó elől. Tetszett, hogy nyomomkövethetjük az állapotát, nincs azzal befejezve a téma, hogy beteg.

Parker kicsit túl tökéletes, de így is szerettem. Mindig azt tette és mondta, amit éppen kellett, de pont ettől kedveltem meg. 
Ilyen barátnőt mindenkinek, mint Jean és olyan családot, mint Aundreának van. Mindig ott voltak mellette, bármi történt is. Egy kicsit őket is megismerhetjük, a betegséghez kapcsolódó érzéseiket.

Sokszor szorult össze a szívem, de sokszor mosolyogtam is. Voltak váratlan fordulatok, így nem volt teljesen kiszámítható. Két ilyen csavar is teljesen padlóra küldött. 


Amikor nem olvastam, alig vártam, hogy folytathassam.
Nagyon örülök, hogy olvashattam és remélem, hogy a folytatás is érkezik magyarul. :)


Hú, de ilyen gonosz véget!! O.o 

3 megjegyzés:

  1. Én el vesztettem a fonalat, de végén ugye meg halt Aundrea?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!

      Ezt leírni elég durva spoiler lenne, így ne haragudj, de nem fogok válaszolni rá nyilvánosan. Ne vegyünk el másoktól a lehetőséget, hogy érdemes legyen elolvasni.

      Üdv.:
      Gorkie

      Törlés
  2. Légyszíves keres meg a következő email címen : petraoliviam@gmail.com. Nagyon hálás lennék érte.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.