Rona Fire: Switch

Ismered az érzést, amikor csak ülsz és nem tudod, hogy hol kezd? Mert annyi mindet szeretnél megfogalmazni egyszerre, hogy csak kavarogak a gondolatok? Én most pont így érzem magam.


Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 248
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9786155596247


Fülszöveg:

Te mit tennél kockára azért, hogy teljesüljenek a vágyaid? 

A testi épségedet? 

A lelkedet? 

Rona örömlányként dolgozik, de minden vágya, hogy írónő válhasson belőle. Ahhoz, hogy be tudja fejezni élete első regényét, bele kell merülnie a BDSM számára eddig ismeretlen világába. Ahogy egyre mélyebbre hatol a kötelek, bilincsek és ostorcsapások között, úgy ébred rá, hogy ez az egész nem csupán a szexről szól, annál sokkal többről. 
Régóta dédelgetett gyerekkori sérelmek szabadulnak fel a pálcacsapások nyomán, és kalandjai során egészen új emberré válik. 
Vajon a szex közben elszenvedett fájdalom gyógyír lehet mindenre? 
Mit szól majd a környezete, a szerelme? Képesek lesznek elfogadni új énjét? Milyen áldozatok árán válhat valóra élete nagy álma? 
Rona Fire valós élményeken alapuló, szenvedéllyel és romantikával teli igaz története olyan világba repíti el az olvasót, ahova csak kevesen merészkednek.


Véleményem:

Beszerzés ideje: 2017. január 12.
2017. január 18., 14:04 → 2017. január 22., 23:51
Álomgyár, 2016
248 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155596247



"Egy olyan kapun léptem át ezzel a néhány, kezdetleges tapasztalattal, amitől mindig rettegtem, mégis, most tudtam, hogy már nincs visszaút."


Előre szólok, hogy ez a könyv nem való mindenkinek, kizárólag romatikuslelkű olvasóknak nem feltétlenül ajánlanám. Erotikus, BDSM, tehát sok erotikus (nem éppen romatikus) jelenet van benne! :)

Maga a borító nagyon megfogott már első ránézésre. Élőben pedig még jobban tetszik. Írtam már, hogy ha nem olvasok róla a moly.hu-n, biztos nem jövök rá, hogy magyar az írónő. Plusz pont, hogy kis hazánk szerzője, ezáltal még kíváncsibb lettem rá, vajon mit hoz ki a témából. Többet kaptam, mint vártam. 

Először is le a kalappal az írónő előtt, hogy felvállalta ezt a könyvet, hogy ilyen szinten kitárulkozott, megosztotta velünk, olvasókkal a gondolatait. Nem hiszem, hogy sok hasonló életet élő ember ezt meg tudná tenni.

Ami mindjárt az elején szembetűnő volt, az az őszinteség, nyíltság. Rona Fire nem köntörfalaz, mindjárt belecsap a lecsóba és nem hagy minket holmi bevezető részen tengődni.
A stílusa közvetlen, a történet olvasatja magát, amikor volt időm folytatni, azt vettem észre, hogy hopp, elrepültek az oldalak.

Ez a könyv több, mint egyszerű erotikus vagy BDSM, Rona életének egy szakaszát követhetjük végig. Megismerhetjük a gondolatait, érzéseit, hogyan került a BDSM világába, hogyan élte át az első ilyen élményét, milyen kételyek, bűntudat gyötörte. Miért próbálkozott újra és újra... Próbált rájönni, miért is érdekli ennyire a BDSM. Mi hozta ezt ki belőle?
Kifejezetten tetszett, hogy ő maga járt utána a témának, nem pedig elvakult szerelemből engedte, hogy bevezessék az életébe ezt az életformát.

1-2 partnerét is kicsit jobban megismerhetjük, szomorú, hogy még mindig szégyellik, tabunak tekintik a szexet az emberek. Rona Fire olyan természetességgel beszél róla, mintha a receptkönyvet írna. 


Ronának nem volt könnyű élete, már gyerekként sem, ennek ellenére talpra állt, és kialakította a saját életét. Egyáltalán nem sajnáltatta magát, erős volt és tette, amit kellett. Mégis folyamatosan kereste az útját, nem találta a helyét, egyre több dolgot kipróbált, hogy rájöjjön, ki is ő valójában?
Nagyon érdekes személyiség, ott van benne a nő, feleség, alávetett, de ugyanakkor a domina, erő, férfiszerep is. Ő egy igazi switch. :) 

Erotikus jelenetekben nincs hiány, ezeknél sincs semmi szemérmesség, de még sincs durván megfogalmazva. Szépen kidolgozott, jól kivitelezett jelenetek ezek is. Szerintem, tökéletesen emészthető és letehetetlen részek.


A könyv szerkezete is érdekes és jól megoldott. Megfelelő arányban van benne az erotika és Rona élete, gondolatai. Így egyik sem érezhető túl soknak. A történetbe bele lettek szőve részletek a főszereplő készülődő könyvéből. Tetszettek ezek a kis szösszenetek is, de jobb lett volna, ha jobban összefüggenek időben, így kicsit nehéz volt követni azokat az eseményeket. Idő kellett míg rájöttem, hogy akkor most hol is tartunk, kivel vagyunk, mire belerázódtam, vége is lett.

Amikor pedig már azt hisszük, hogy Rona révbe ért, még csavar egyet az utolsó pár oldalon a sztorin az írónő. Piart nagyon kedveltem, egy kicsit nekem is megszakadt a szívem érte. Elképesztő erő kellhetett ahhoz, amit a főszereplő végül megtett. Sokan nem lennének képesek ezt megtenni, ennél súllyosabb helyzetben sem.
A történet vége sem szokványos, nem számítottam ilyen végkifejletre. Bízom benne, hogy Rona végül megtalálta a boldogságot és választ kapott arra kérdésre, hogy ki is ő valójában? Vagy egyszerűen csak elfogadta magát annak, aki? :)

Nagyon tetszett ez a könyv, teljesen magával ragadó, hiteles és élethű. Semmi szépítés, nyílt és őszinte, amit én nagyra becsülök. Egy percig sem unatkoztam, amikor le kellett tennem, többször elgondolkodtam a regényen.
Aki nem találja túl keménynek vagy szereti a témát, bátran ajánlom, mert nagyon jól megírt történet.
Örülök, hogy olvashattam.


Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyár kiadónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.