Elle Kennedy: The Deal - Az üzlet

Nagyon sok jót olvastam róla és kifejezetten örültem, amikor a karácsonyi csomagból előkerült. *-*



Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 440
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9789633997765
Fordította: Barthó Eszter

Fülszöveg:

A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…

Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.

…ami jobban sül el, mint remélte.


Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga.


Véleményem:



Beszerzés ideje: 2016.12.24
2017. január 6., 22:51 → 2017. január 14., 00:26
Könyvmolyképző, Szeged, 2016
440 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789633997765 · Fordította: Barthó Eszter


Megmondom őszintén, nem vagyok rajongója az ilyen borítóknak. A félmeztelen srácok a könyveken, inkább hatásvadásznak tűnnek nekem. 
Viszont, sikerült egy kicsit feldobni a tervezőnek, a képen nem látszik, de a betűk nagyon jól néznek ki a valóságban és az összkép végül is nem lett rossz.

Kb. a könyv közepén jártam, amikor egy moly barátnőm megkérdezte tőlem, mi a véleményem a kötetről. Akkor azt feleltem, hogy tetszik, de semmi extra, semmi új nincs benne. Ez bizony így is van, de Elle Kennedynek sikerült úgy megírni ezt a történetet, hogy magával ragadjon, megszeressem. 
Bár az elejét elhúztam kicsit, időhiány miatt, a második felét egyhuzamban kivégeztem. Péntek este leültem, és azt vettem észre, hogy éjjel fél 1 van és elfogytak a lapok.

Mindjárt az első oldalakon bombát robbant az arcukba Hannah. Egyetlen szóval. Itt nem arról van szó, hogy szenved a szereplőnk és a könyv közepe-vége felé kiderül, miért... nem, Elle Kennedy mindjárt az arcunkba vágja. Még is tovább olvasod, mert olvasatja magát a történet és kíváncsi vagy, mi jöhet még. Még így is kapunk menetközben érdekes információkat, szépen lassan kibontogatva Hannah életét, és akkor még ott van a nagy hokijátékos története, amit viszont csak a könyv második felében ismerhetünk meg. 

Nagyon szerettem Hannah-t. Nem dagonyázott az önsajnálatban, bár megtehette volna. Nyomott hagyott rajta, ami történt vele, még sem engedte, hogy tönkre tegye az életét. Tetszett a fokozatosság, ahogy az írónő felépítette a karakterét, az életének javulását. Szerettem a magabiztosságát, a céltudatosságát. 

Garrett Graham! Ki ne szeretné? :)
Imádtam, hogy az elején is megismerhettük a jó tulajdonságait is, nem pedig egy rosszfiúból kapunk egy papucsot a kötet végére. Végeredményben ugyanolyan pimasz, határozott srác maradt, mint az elején volt, mégis fellelhető a jellemfejlődés. Ami nagyon tetszett a jellemében, az az őszintesége és a humora volt.
Az ő karaktere tökéletes példája annak, hogy a hírnév mögött, teljesen más ember bújhat meg. 

Több mellékszereplőt kapunk, akik mind-mind egyedi karakterek. Madár is nagyon szerethető, ahogy a többi srác a hokicsapatban. Kifejezetten tetszett, ahogy Logan kezelte a helyzetet. (Spoiler nélkül nem tudom kifejteni, mire gondolok, aki olvasta a könyvet, érti.)
Allie az igazi barátnő, nem tökéletes jellemmel. Kedveltem őt is.
Kaptunk olyan szereplőket is, akiket csak utálni lehet. Kifejezetten tetszett, hogy nem csak jó karaktereket kapunk, illetve nem mindenki fekete vagy fehér. 

Elle Kennedy remekül ír! Mindenből annyi, amennyi kell és ügyesen adagolva. Bár nem vonultatott fel semmi újat, nagyon élveztem olvasni a regényét. Imádtam a felbukkanó humort, volt, hogy hangosan felnevettem. Hannah és Garrett szócsatái mindent vitt.
A szereplők múltja nem nyomta rá a bélyegét a hangulatra, nem voltak depressziósak, de át lehetett érezni a problémáikat. Remek kivitelezés.
Nem éreztem semmi erőltetettséget, semmi zavaró tényezőt.

Szépen felépített történet, magával ragadó cselekmény, élvezhető stílussal.

Csodát ne várjon senki, pláne, ha sok hasonló regényt olvasott már, de a jó kikapcsolódás, a szerethető történet garantált.
Aki szereti a new adult regényeket, ne hagyja ki. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.