Meghan March: Vágy és kétség [Értékelés]

Az első rész függővége után, nagyon vártam a folytatást. Most ismét nagyon várok, csak a befejező kötetre. :))



Kiadó: Álomgyár
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 222
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9786155692260
Fordította: Goitein Veronika
Megjelenés időpontja: 2017. november 5.


Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.


Sikerült. Feleségül mentem egy milliárdoshoz.
Megvolt rá az okom, de arra nem számítottam, hogy azt fogom érezni, a tulajdona vagyok.
Házassági fogadalom ide vagy oda, akkor is önmagam akarok lenni.
A szabályai vasmarokkal szorítanak, de nem olyan lány vagyok, aki hagyja magát.
Viszont van egy kis gond: azt hiszem, kezdek beleszeretni…
Fogalmam sincs, mi lesz ebből a házasságból, de életem legnagyobb kalandja, hogy megmaradjak olyannak, amilyen lenni akarok, miközben átadom magam a mocskos kis élvezeteknek, ahogy ő akarja.

A Vágy és kétség a Vágy-trilógia második része.

Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.



Véleményem:

Köszönöm szépen a recenziós példányt az Álomgyár kiadónak!


2018. március 29., 06:52 → 2018. április 8., 12:27
 Álomgyár, Budapest, 2017
222 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155692260 · Fordította: Goitein Veronika



"A büszkeség veszélyes dolog. Ha viszont csak ez marad az embernek, minden erejével azon van, hogy megtartsa."


Bevallom, először a borítóra figyeltem fel ennél a sorozatnál. Különösen tetszik, hogy egységes, de egyenként is ízlésesek, mégis sokatmondóak.

Nekem nagyon tetszett az első rész. A bejegyzésemet IDE kattintva olvashatjátok. Nagyon vártam a folytatást, főleg, hogy igencsak függővéges az 1. rész. A vágy és kétség is olyan, mint egy nagy lélegzetvétel, - ha van rá idő - egyszuszra ki lehet olvasni. Egy kicsit talán túl rövid is, de néha jól esik egy ilyen könnyed, rövidebb olvasmány.

A történet ott veszi fel a fonalat, ahol az első rész abbamaradt. Holly elindul, hogy rész vegyen a turnéján, miközben igyekszik rendezni a gondolatait. Creighton pedig döbbenten fedezi fel felesége üzenetét. 


"A remény veszélyes dolog."


Hollyt már az első részben is megkedveltem. Céltudatos és elszánt, kiáll magáért minden helyzetben. Megdolgozik minden apró sikerért. Ebben a részben viszont, megismerhetjük a gyengébb oldalát is. Ezt pedig nem arra értem, hogy rózsaszín bárányfelhőben fog lebegni, éppen ellenkezőleg. Kapunk egy kicsit a múltjából, a családjából és a félelmeiből. Nem volt egyszerű gyermekkora és a múlt árnyai még mindig nem hagyják nyugodni. A viselkedésének nyitja valószínűleg a múltjában rejlik. Remélem, jobban ki lesz egy kicsit bontva, hogy jobban megismerhessük ezt az oldalát is, és tetteinek gyökerét.


"– Ki a fene vagy te, és mi lett a férjemmel, aki a szállodában várt, jegygyűrűvel és egy átkozott házassági szerződéssel?
Két kezemmel megfogom az arcát, hogy a szemébe tudjak nézni.
– Változnak a dolgok, Holly. Számomra minden megváltozott, mióta vagy nekem. Ha eddig nem tűnt volna fel, akkor bebizonyítom."



Creighton Karas sokat változott ebben a részben. Talán túlságosan is sokat és hirtelen. A kevesebb, néha több. Ellenben érdekes volt látni, hogyan próbálja megismerni Holly életét. Igyekszik bebizonyítani neki, hogy idő közben fontossá vált a számára. Holly azonban nem bízik ebben a hirtelen változásban, nem bízik Creightonban és ebből adódnak a konfliktusok is. A bizalom és a kommunikáció hiánya igencsak gyenge lábakra állítja a kapcsolatukat. 
Szívesen megismerném kicsit jobban az ő életét is, nemcsak Hollyét, talán erre is sor kerül a következő részben.

Boone-t nagyon megkedveltem. Laza, humoros stílusa mögött sok komolyság is rejlik. El tudnék képzelni róla is egy könyvet. :) Igazi jó barát, akire számíthat Holly. Kicsit olyan, mint egy nagy testvér.
Tana ebben a részben inkább zavart. Értem én, hogy jót akar Hollynak, de éreznie kéne, mikor elég a kéretlen tanács. Bár vannak jó meglátásai, nem mindig a megfelelő időben jön elő velük. Az őszinteségét viszont szeretem.


Meghan March hozta az előző részben megszokott szókimondó stílusát. Nem finomkodik az erotikus jeleneteknél sem. Karas szája és gondolatai is mocskosak maradtak, ahogy megismerhettük. Az írónő könnyen eléri, hogy pörögjenek a lapok a kezemben és úgy veszem észre, nagyon szereti a durva függővégeket. 

Összességében ez a rész is tetszett, bár érezhető volt, hogy 2. rész egy trilógiában, amolyan átkötő történet a kezdete és a vége között. Ugyanúgy kikapcsolt és olvastatta magát, mint az első rész. Végig lekötött, élveztem az olvasást. Pont egy ilyen rövid, gyorsan olvasható történetre volt szükségem a pörgős mindennapokban. Attól függetlenül, hogy vannak hibái, én mégis szerettem elmerülni ebben a részben is. Bízom benne, hogy megfelelő lezárást kapott a történet. Alig várom, hogy olvashassam a 3. kötetet. :)




~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.