Ünnepi könyvhét - 2018 [Élménybeszámoló]

Szerencsére úgy alakult, hogy idén is részt vehettem az Ünnepi könyvhéten. Tavaly voltam először, ami nagyon nagy élmény volt, így nagyon boldog voltam, hogy idén is el tudok menni. :) 
A szombati napomról írtam egy élménybeszámolót. :)



Pénteken mentünk fel Pécsről vonattal a kislányommal. Úgy terveztük, hogy vasárnap jövünk haza. Mivel nővéremék Ürömben laknak, idén is náluk vendégeskedtünk. Én szombaton kimentem a Könyvhétre, a lányom pedig az Állatkertben tölthette addig az időt. :)


Egy kissé aggodalmasan indult a szombat reggel, ugyanis már éjjel nagy eső és vihar volt. Délelőtt pedig borult volt az idő, hol esett, hol nem. 11 körül szerettem volna kiérni, de végül fél 1-kor sikerült. Addig Dorkát (Anya olvas blog) "zaklattam" arról, hogy milyen az idő és nyitva vannak-e még a standok. :D Attól tartottam, hogy mire kiérek, nem lesz semmi. :) Szerencsére a kiadók már fel vannak készülve a szokásos könyvheti esőzésekre, ami már évek óta jellemző a programra. :D


Tehát, fél 1 körül értem ki, egy nagy hátizsákkal. :D Ugyanis cipeltem is magammal könyveket dedikáltatni. Szám szerint 8-at. :D Ennek is már jó súlya volt....
Amint kiértem, hívtam is mindjárt Dorkát, hogy merre van. Azt mondta beültek egy közeli Mekibe, így odamentem. :) Itt személyesen is megismerhettem AniTigert (Hagyjatok! Olvasok! blog) és Vegazust (Könyvsarok blog), akiktől már régóta olvasgattam molyon, illetve a blogjaikon. Jól elbeszélgettünk négyesben. Mire elindultunk innen, szépen elállt az eső. 

A kép forrása

Elsőként a Twister Media standjához mentem. Végre sikerült beszereznem Anne Bishop: Holló a hollónak című könyvét. Régóta vártam ezt a könyvet. Nem tudtam otthagyni Tillie Cole Ezer csókját sem, olyan szép a borító és annyi jót hallottam róla. A Könyvfesztivál óta ácsingóztam egy könyvtatyóra a kiadótól, amit most sikerült is beszereznem. Plusz kaptam egy papírszatyrot és szépséges könyvjelzőket. *-* A könyvtatyó választásban nagy segítségemre voltak a lányok. :) Amíg Dorka dedikáltatott, Vegazussal tovább indultunk.




Nézelődtünk menet közben. A Könyvhét egyik nagy előnye az olcsó állványok és dobozok. Igazi kincseket lehet találni. A következő állomás a Katica Könyvműhely volt. Ott vettem meg Holden Rose új könyvét, a Piros és Bodót. Kaptam hozzá könyvjelzőt és egy kis mappát, feladatokkal. A szerző épp nem volt a környéken, így gondoltuk, majd visszanézünk.


 Addig elmentem a Fumax standjához, hogy levadásszam "pár" dedikálás erejéig Holló-Vaskó Pétert. :) Közben meglestem az akciós állványukat és akkora szerencse ért, hogy még most sem hiszem el. :D Már régóta szemeztem a Razorland-trilógiával. Nagyon szerettem volna beszerezni. Először a Hordát pillantottam meg, aztán kis keresgélés után a Helyőrséget. Innentől kezdve nagy imádságba kezdtem, hogy meglegyen az 1. rész is az állványon. Kutakodtam egy darabig, míg ráleltem egy másik könyv mögött. Olyan boldog lettem, hogy azonnal felkaptam és mentem is fizetni. Mivel 3 könyvet vettem az állványról, 600 Ft/db-ért lett az enyém az egész trilógia. *-* Ezután dedikáltattam A liliom korát és a Holdárnyék sorozatomat Péterrel, miközben váltottunk is pár szót. :)
Most is mint mindig, remek volt a hangulat a Fumax kiadónál. Mindig érdemes arra járni. :)


Ezután visszamentem a csajokhoz, Vegazus segített elpakolnom, mert már igencsak fel lettem pakolva. :D Innen is köszönöm a kíséretet és a segítséget. :) AniTigertől és Vegazustól sajnos el kellett köszönnünk, mert elindultak haza. Nagyon örülök, hogy találkozhattam veletek. :)
Dorkával ketten mentünk tovább. Nézelődtünk, bogarásztuk a dobozokat, és sikerült találkoznunk Holden Rose szerzővel is. A mesekönyvet mindjárt dedikáltattam a kislányom nevére.


Miközben folytattuk utunkat, megérkezett Kercsmár Bella Noémi barátnőjével, akiről kiderült, hogy tőle kaptam Noémi első könyvét egy ajándékozás kapcsán. Örültem, hogy arcot is tudok már társítani a névhez. Noémitől beszereztem a 2. könyvét, az Ariont dedikálva és A varázsló leheletébe is kértem egy dedikálást. Köszönöm itt is, hogy kijöttél! Remélem, jól éreztétek magatokat. :)




Találkoztunk Hajdú-Antal Zsuzsannával, aki nagyon kedves, közvetlennek tűnt. Kaptam én is egy dedikált könyvjelzőt tőle. :) Plusz kaptam egy Páratlanok 2. könyvjelzőt is! ^^




Az Álomgyár standjánál nagyon elgondolkodtam a Titkos álom zsákbamacskán, de végül nem mert venni belőle, helyette beszereztem Rona Fire: Vörös glória című könyvét. Sajnos, ő nem szombaton dedikált, de majd legközelebb. :)


Ezek után nagyon vártam már Carrie Cooper írónőt, akivel megbeszéltem, hogy kijön majd 4 óra körül. Ő hivatalosan pénteken dedikált, és nagyon jól esett, hogy kijött azért, hogy találkozhassunk. Végre mindkét könyvébe sikerült aláírást szereznem, miközben beszélgettünk is. Imádom azokat a könyveket, nagyon várom már a folytatást. :)


Az Alexandra standjánál nagy meglepetés ért, ki voltak téve Ambrózy bárós legyezők. Megkérdezem, hogy mihez jár és nagy szerencsémre nem csak vásárláshoz adták, meg is lehetett venni. 2 db volt 500 Ft. Nagy a boldogság! Mivel a szerző idén vasárnap dedikált, sajnos, nem tudtam vele találkozni és azt hittem, a bejelentett meglepiről is lemaradok. Szerencsére, legalább a legyezőket sikerült megszerezzem. ^^




Jöttünk, mentünk még kicsit Dorkával, aztán végül elköszönt és elindult haza. Bevallom, nélküle kicsit elanyátlanodtam. :D Aztán úgy döntöttem visszatérek a Mekibe, majd kószálni kezdtem egyedül a környéken. A lányomnak beszereztem egy plüss kockásfülű nyúlat, ami nagy sikert aratott.
Délutánra már nagyon meleg lett és nagy lett a tömeg is, nem volt egyszerű közlekedni, de megérte. :)

Sajnos, idén sem sikerült, annyi mollyal találkoznom, amennyivel szerettem volna, remélem, jövőre sikerült pótolni. Lehet, hogy elmentünk egymást mellett néhányukkal, de nem tudtunk róla.


Dorkától is kaptam egy nagyon szuper csomagot, amit ezúton is nagyon szépen köszönünk! <3

Dorka ajándéka *-*



Úgy fél 8 felé szedett fel nővérem az állatkertből hazafelé. Nagy csomagokkal és nagy élményekkel távoztunk. Bevallom, alig mertem megnézni, mennyi  könyvet vettem meg. :D




Örülök a találkozásoknak, beszélgetéseknek, dedikálásoknak és szuper könyveknek! Remélem, jövőre is sikerül eljutnom! *-*



Összes könyvheti szerzemény

Összes könyvheti dedikálás

~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.