Ruby Taylor – Richard Jewitt: Állati jó hajtogató [Értékelés]

Ez tényleg az, amire a neve utal, egy állati jó hajtogató! :D Úgy hajtogattam és ragasztgattam a kislányommal, mint egy kisgyerek! Nagyon élveztük az alkotást! :)

Kiadó: Álomgyár
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 68
ISBN: 9786155692802
Megjelenés időpontja: 2017. október 15.

Fülszöveg: 

„Roppant szórakoztató” – Isniff Books
Készíts és gyűjts 10 cuki hajtogatós papír állatkát!
Rakd össze és játssz a papír kisállatokkal!
Sabita, Dönci, Grace hercegnő és az ő puha, pikkelyes, tollas barátaik új társaságra vágynak – Rád! Minden állat magával hozza kedvenc ételét és kellékét, hogy minél otthonosabban érezze magát nálad.





Véleményem:

Köszönöm szépen a recenziós példányt az Álomgyár kiadónak!

Nézegettem már néhányszor ezt a hajtogatót, de bevallom, kissé tartottam tőle. Finoman szólva, nem igazán áldott meg az ég kézügyességgel. Ha valamit alkotni kell, valahogy sosem úgy sikerül, ahogy elképzelem. Ebből adódóan pedig csalódás és mérgelődés lesz a vége. 

Egy picit jobban utána néztem a kötetnek és elég jó véleményeket olvastam róla. Gondoltam, ezt muszáj kipróbálnunk, a lányom biztosan örülni fog neki. Maximum átadom a segítő szerepét a férjemnek. :)) 

Amikor megérkezett a könyv, nagyon meglepődtem. Jóval nagyobb és tartalmasabb, mint ahogy gondoltam látatlanban. Nem csak az állatok részei vannak benne, hanem rövid bemutató szövegek is, amíg nagyon aranyosak. Plusz a leírás, az összerakással kapcsolatban, ami bár rövidke, azért a számoknak és betűknek köszönhetően könnyen ki lehet találni, mit hová kell illeszteni. 


Minden állatkához tartozik 2 oldal sablon. Itt található maga az állat, illetve egyéb kiegészítők, amik az adott állatra jellemzőek. Ezeket az apróságokat is össze kell rakni, ahogy magát az állatot.

A lányom úgy döntött, a nyuszit készítsük el előbb. :) Izgatottan álltunk neki kiszedni a darabokat. Kifejezetten tetszik, hogy nem kell ollót használni, egyszerűen csak ki kell pattintani a részeket. Így a 4 éves kislányom is elboldogult vele, aki kifejezetten élvezte a munkát.






Meglepően könnyű volt összerakni a darabokat, hamar rá lehet jönni a sémára. Nagyon aranyosak lettek az elkészült darabok. :) Mivel fellelkesedtünk, hogy mennyire megy ez nekünk, mindjárt nekiálltunk a következőnek. :D

A lányom Döncit célozta meg. :) 


A munka ugyanúgy folyt, mint az elsőnél. A kislányom kiszedte, egy kis segítséggel, én ragasztottam. 




Bár úgy tűnik, hamar elkészül egy-egy darab, azért el lehet velük vacakolni egy darabig. :D

A következő napokban minden délután elővettük a könyvecskét és alkottunk belőle pár darabot. Még maradt benne pár állat, de már előre sajnálnom, hogy el fog fogyni. Nagy élmény élőben is látni a műveket. Ami pedig még inkább tetszik, hogy a kislányom folyamatosan játszik velük. Mindig előkerül 1-1 darab, amivel lefoglalja magát egy időre. :)

Íme még néhány elkészült kisállat. ;)








Itt pedig az általunk eddig elkészített állatok együtt:


Nagyon megszerettük ezt a könyvet, nagy élmény volt készíteni, jó kis közös program a gyerek(ek)kel. Nagyon szépek az elkészült darabok, még egy ilyen kétbalkezes is szépen meg tudja csinálni, mint én. :D Önbizalom növelésére és sikerélményekhez tökéletes. Abszolút pozitív élmény minden tekintetben. Arról nem is beszélve, hogy szépen el lehet velük játszani. :) A cicát megetette a lányom, fésülte a tengeri malacot, a táskában cipelte a kis ölebet és még sorolhatnám. Egyszerűen imádjuk!

Köszönjük az élményt!

~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.