Rip it or Ship it? - Book Tag



@NagyDorka, az Anya olvas blog szerkesztője invitálásra készítettem ezt a Book Taget. Megmondom őszintén, olyan macerásnak tűnt, hogy húztam-vontam, mint a rétestésztát, de végül csak elkezdtem. Meglepődtem rajta, hogy mennyire élveztem a nevek sorsolását, jól szórakoztam rajta. Szóval, köszönöm a meghívást és noszogatást, kedves Dorka! :D


A Tag lényege, hogy könyvszereplők neveit írjuk 1-1 cetlire, majd összekeverés után, kihúzzuk a párokat. Igyekeztem változatos szereplőket kiválasztani, hogy minél érdekesebb párok legyenek.




Lássuk a neveket:

Kate Sedgwick (Bright Side)
Bones (Félúton a sírhoz)

Ship it

Hm... én azt gondolom, jól kijönnének, ha csak a személyiségüket nézem. Kate nagyon vidám, pozitív személyiség, aki sosem unatkozik. Bones pedig szintén pozitív személy, humoros, szarkasztikus. Az az érzésem, hogy vidám páros lennének, és Bones biztonságot jelentene Kate-nek.


Hangay Emlília (Leányrablás Budapesten)
Henry Beargard (Vörös betűkkel)
Rip it

Ezen a páron felnevettem. :D Nem hinném, hogy Mili nyitott lenne egy alakváltóra és korban sem állnak közel egymáshoz. Személyiségükben is probléma, hogy más-más korban élnek és így más a gondolkodásmódjuk. Mindenesetre, érdekes találkozás lenne. :D

Claire Morgan (Csábítások és csemegék)
Garrett Graham (Az üzlet)
Ship it

Szerintem, ők jól kijönnének egymással. Mindkettejüknek van humora, Garrett valószínűleg halálra röhögné magát, amikor Claire a szokásos cikis helyzeteibe keveredne. :)) Aranyos pár lennének.

Claire Crawfield (Félúton a sírhoz) 
Sage (A hamis herceg)
Rip it

Oké, itt most akkor eltekintek a korkülönbségtől. :D Ha ezt nem veszem figyelembe, szerintem, egyik oldalról jól kijönnének egymással, mert mindketten leleményesek, határozottak és kitartóak. Viszont, biztos lennének viharos veszekedések, mert mindketten borzasztó önfejűek. Nem hiszem, hogy 1-ről a 2-re tudnának jutni, mert csak a saját fejük után mennek.

Aundrea McCall (Mi lesz velem?) 
Ewan Walker (Az ötödik hullám)
Rip it

Nem igazán látom egymás mellett őket magam előtt. Valószínűleg azért, mert teljesen más világban élnek.

Borbíró Bori (Vámpírok múzsája)
Arcturus Mesarthim (Csontszüret)
Ship it

Erős páros lenne az biztos. Bori határozott, belevaló nő, aki nem ijed meg könnyen, méltó társa lehet Arcturusnak, aki szintén határozott és erős jellem. Nem hinném, hogy Arcturus-szal lehet veszekedni, így ezt a veszély sem áll fenn. :D

Leonora Shaw (Sötét erdő közepén) 
Drew Evans (Behálozva)
Rip it

Kizárt... Drew nem tudná elviselni Nora negatív gondolkodásmódját és nem egy olyan nő sem külsőre, sem személyiségben, aki felkelthetné egyáltalán Drew figyelmét. Drewnak inkább szenvedélyes, kitartó nő kell, aki erős jellem, nem egy múltban élő szürke egér.


Beattie Blaxland (Vadvirágok lányai)
Mark Watney (A marsi)
Rip it

Nem tudom elképzelni őket egymás mellett, annyira ég és föld mindkettő. Más az életvitelük, más a gondolkodásuk, a környezetük...

Julie Bond (A csend kezdete)
Valek (Méregtan)
Rip it

Nem hinném, hogy egy lapon lehetne említeni őket, teljesen más világ. Valek szerintem túl kemény és rideg személyiségű lenne Julienak.


Fern Taylor (Arctalan szerelem)
Thibault Gramont (Itt vagyok)
Ship it

Két sebzett lelkű, de nem nyafogó felnőtt, akik megtanultak továbblépni. Biztos támasza lennének egymásnak.


Mivel elég macerás Tag, nem hívok ki senkit, de szabadon vihető. :) Jó móka, próbáljátok ki! ;)

~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.