Rick Yancey: Az ötödik hullám

Ösztönösen éreztem, hogy nekem ez tetszeni fog! Nagy reményekkel álltam neki. 



Fülszöveg:

Az ​​első hullám nyomán sötétség támadt.
A második hullámot csak a szerencsések élték túl.
A harmadikat pedig a szerencsétlenek.
A negyedik után egyetlen szabály maradt: ne bízz senkiben!
Cassie egy lépést sem tesz a következők nélkül: Luger, M-16-os gépfegyver, lőszer és Bowie-kés. Ennivaló, víz, hálózsák és körömcsipesz csak ezek után következik a listán.
Cassie tizenhat éves, a néptelen országúton menekül. Rajta kívül már nem sokan vannak életben a Földön. Menekül a lények elől, akik embernek látszanak, és akik megölnek minden útjukba kerülőt. Akik több hullámban pusztították az emberiséget. Nem tudjuk, kik az idegenek. Nem tudjuk, miért akarják megsemmisíteni világunkat. Csupán egyvalami világos: mindenkit ki akarnak irtani.
Cassie családja túlélte az első és a második hullámot. A harmadik és negyedik viszont már nem kímélte őket. Cassie most az ötödik hullámmal néz farkasszemet: vagy öl, vagy megölik. „Csak akkor maradsz életben, ha egyedül maradsz” – ez a meggyőződése. De aztán találkozik Evannel, aki elbűvölő és titokzatos, és egyedül ő segíthet Cassie-nek, hogy valóra váltsa az öccsének tett ígéretét. A lány választásra kényszerül bizalom és csüggedés, harc és megadás, élet és halál között. Föladja vagy fölveszi a harcot?
„Csak ÁMULOK és BÁMULOK. Egyértelműen az egyik legjobb könyv, amit az utóbbi években olvastam.” – Melissa Marr
„Lélegzetelállítóan pörgő és eredeti. Az ötödik hullám úgy ránt be és ragad magával, akár egy cunami!” – Melissa de la Cruz
Eredeti mű: Rick Yancey: The 5th Wave 
Eredeti megjelenés éve: 2013

Véleményem:

>

Beszerzés ideje: 2016. január 6.
2016. január 15., 21:10 - 2016. január 19. 21:33
Cartaphilus, Budapest, 2015
466 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789632664576 · FordítottaHavadi Krisztina
>

Az eleje nagyon tetszett, aztán valami nem stimmelt. Nem értettem, hogy mi, mert a sztori nagyon jó. Aztán rájöttem, hogy én nem tudok azonosulni a tizenéves szereplőkkel. Ami nem a könyv hibája. Csak már szinte minden disztópia a tizenévesekről szól, akikkel amúgy sem tudok azonosulni. Nem tudom megkedvelni őket igazán, nem érzem át, hogy 1-1 számomra apró dolog nekik mekkora hatalmas probléma. Szerencsére itt nem a tipikus tinik jelennek meg, hamar alkalmazkodniuk kell a kialakult helyzethez. Remek magyarázatot kaptam a fiatalabbak szerepére.
Bár a Moly.hu-n megzavartak a vélemények egy másik könyvvel hasonlították össze, csak egy ideig mászott a fejembe a dolog. Erről is megfeletkeztem végül. Amikor pedig beindultak az események alig tudtam letenni. Teljesen magával ragadott a történet. Hihetetlen izgalmas volt! Megszerettem a szereplőket is. Evant különösen. ♡♡♡  
Összességében nagyon tetszett a megingássaim ellenére is! Az író elérte nálam, hogy túllépjek az előítéleteimen, ami nem kis teljesítmény! Szóval húha! Hol a következő rész???
Már megrendeltem.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.