Megérkezett a KMK Szeretetcsomagom! :)

Ismét Szeretetcsomaggal örvendeztette meg az olvasókat a Könyvmolyképző kiadó, amit nem tudtam kihagyni. Szerencsére, épp előrendelhetővé vált egy nagyon vágyott könyv is, Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó című kötete, így éltem a lehetőséggel.
Sajnos, egy kissé elvették a kedvem a PP Pontos rendeléstől, de a lényeg, hogy megérkezett. :)





A könyvjelzők és a kiscsoki nagyon kedves ötlet. 
Az ajándékkönyvvel sajnos, megint pórul jártam, olvastam már a sorozatot és nem tetszett. 
A Maci és a galibákról a kiadó Kaland- és Mesekörkép kiadványában olvastam, azóta terveztem megrendelni.

Természetesen, a lényeg, az Ambrózy báró esetei 3. kötete, amire már nagyon-nagyon vágytam. Szép vastagra sikeredett. :)
Nagyon jól mutatnak együtt a polcomon. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.