J. A. Redmerski: A soha határa






Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Camryn Bennett még csak húszéves, de azt hiszi, pontosan tudja, milyen lesz majd az élete. Ám egy vad éjszaka után az észak-karolinai Raleigh legmenőbb belvárosi klubjában ismerősei és önmaga elképedésére úgy dönt, otthagyja megszokott életét, és elindul a vakvilágba. Egy szál táskával és a mobiltelefonjával felszáll egy távolsági buszra, hogy megtalálja önmagát – és helyette rálel Andrew Parrish-re.
A szexi és izgató Andrew úgy éli az életét, mintha nem lenne holnap. Olyan dolgokra veszi rá Camrynt, amilyenekre a lány sosem hitte magát képesnek, és megmutatja neki, hogyan adja meg magát a legmélyebb, legtiltottabb vágyainak. Hamarosan ő lesz Camryn merész új életének központja – olyan szerelmet, vágyat és érzelmeket kelt, amilyeneket a lány korábban elképzelni sem tudott. De Andrew nem árul el mindent Camrynnak. Ez a titok vajon örökre összehozza őket – vagy mindkettőjüket elpusztítja?
Eredeti megjelenés éve: 2012

Véleményem:


Bezsrezés ideje: 2016. július 3.
2016. október 4., 13:41 - november 11. 19:59
Ulpius-ház, Budapest, 2013
506 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789632547749 · FordítottaMedgyesi Csilla
>

*
Figyelem! Cselekményleírást tartalmaz!
A borító egyszerűen meseszép, azonnal megfogott.
Nagyon tetszett ez a könyv, egészen a végéig. Imádtam az utazásról olvasni, a 2 főszereplő életéről, ami szépen lassan bontakozik ki. Jókat mosolyogtam a beszélgetéseiken. Kedvenc is lehetett volna....
Viszont amikor befejeztem, nagyon dühös lettem.
Hogy lehet egy jó történetet ennyire elrontani a végén??? 
Adott 2 remek karakter -szerettem Camrynt és Andrewt még inkább-, egy jó történet, szép írásmód és vége úgy össze lett csapva, hogy csak lestem. 
Azon még túlléptem, hogy semmi jele nem volt Andrew betegségének és hirtelen, egyik pillanatról a másikra ennyire rossz állapotba került, bár itt is felszaladt a szemöldököm. Sejtettem, hogy haldoklik az anyukájánál töltött látogatás után, ez nem lepett meg, de hogy le lett zavarva pár oldalban az egész? Oldalakig ecsetelve volt, hogy Camryn zuhanyozik, rókázik, mosdóba jár és ezt ennyivel letudta az írónő. Mire átéreztem volna Camryn fájdalmát, már hopp, 2 hónappal később van és Andrew makk egészséges. Egyszerűen idő sem volt feldolgozik. 
Még mindig mérges vagyok és csalódott és úgy sajnálom, hogy a vége ennyire eltolta az élményt. Így csak ez maradt meg bennem, ha eszembe jut, még ennyi idővel az olvasás után is. :( Valószínűleg, azért érintett mélyen, mert egyébként tetszett volna…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.