Rick Yancey: Végtelen tenger

Amint befejeztem az első részt, mindjárt megrendeltem a folytatást.




Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Az ​​első hullám nyomán sötétség támadt.
A második hullámot csak a szerencsések élték túl.
A harmadikat pedig a szerencsétlenek.
A negyedik után egyetlen szabály maradt: ne bízz senkiben!
Az idegenek támadásának első négy hullámát szinte lehetetlen volt túlélni. A tizenhat éves Cassie magára maradt egy sivár, szinte üres világban, ahol a kevés túlélő életét a bizalom hiánya csak még kilátástalanabbá teszi. Miközben a gyilkos ötödik hullám végigsöpör a bolygón, Cassie-nek nincs más választása: igyekszik megakadályozni, hogy a megszállók végleg kiirtsák az emberi fajt.
Az idegenek táborának felrobbantása után barátaival átmenetileg egy omladozó szállodában húzzák meg magukat. A kis csapat másik menedéket keres, ahol átvészelhetik a közeledő telet. Egy napon váratlan látogató érkezik. A nyomában pedig ott lihegnek a gyilkológépnek kiképzett idegenek…
Cassie mellett új hősnő is feltűnik: a megtörhetetlen Adu, aki küldetése során az idegenek vezérének, Voschnak a csapdájába esik. Mindkét lány erejét és kitartását megsokszorozza, hogy a kegyetlen összecsapások közepette meglepő módon erős érzelem bontakozik ki bennük egy-egy társuk iránt. Tetteiken múlik, hogy mit hoz a jövő – életet vagy halált, reményt vagy sötétséget, szeretetet vagy gyűlölködést.
„A Végtelen tenger lenyűgöző folytatása, mondhatni továbbfejlesztése a trilógia kitűnő nyitókötetének.” – USA Today
Eredeti megjelenés éve: 2014

Véleményem:


>

*
Beszerzés ideje: 2016. január 22.
2016. január 27., 21:15 - 2016 január 31. 00:37
Cartaphilus, Budapest, 2015
310 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789632664125 · FordítottaHavadi Krisztina
>

*

Figyelem! Spoiler előfordulhat!

Aztamindenit! Wow! *.*
Hűűű! *.*
Értelmesebben:
Yancey aztán tud írni, innentől kezdve a rajongója lettem!
Szinte végig pörögtek az események. Elképesztően izgalmas volt! Alig tudtam letenni!
Az egyetlen rész, ami annyira nem tetszett az Adu kórházban töltött ideje volt. Itt kissé vontatottnak találtam. 
 A végén pedig csavar csavar hátán, de a megfelelő mennyiségben. Mik ki nem derültek! Még mindig kérdéseket hagyva vagy alkotva… Egyáltalán nem számítottam ilyen befejezésre, ezek után vajon, mit hoz ki ebből Yancey?
Nagyon tetszett itt a váltott szemszög. Bár Zombiét kicsit hiányoltam, jobban megismerkedhettünk a többi szereplővel is. Leginkább Aduval.
Még jobban megszerettem a szereplőket, mint az első részben. Ott az elején nem tudtam azonosulni velük, de itt mindenkivel, mivel többet olvashatunk róluk.
Imádom  
Evan Walkert!!!!! ♡♡♡ Nem szokásom könyves karakterekre ájuldozni, kevés kedvencem van közöttük, de Evant nem lehet, nem szeretni. 
Akarom a következőt, most!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.