Mai szerzemény - 2016.12.02

Végre a polcomra került Az ötödik hullám trilógia befejező része.


Tavaly kaptam Karácsonyra az első részt és már az is nagyon jó volt. Hamar beszereztem a 2. részt is, ami nekem még jobban tetszett. Az egyik kedvenc sorozatommá vált. Remélem, a 3. rész csak megerősít majd ebben. Rick Yancey nagyon jól ír, szeretem a stílusát és nagyon ötletes történetet dolgozott ki. Kíváncsi vagyok, milyen lezárást álmodott meg. 

Ismét szuper kivehető könyvjelzővel látta el a kiadó a kötetet.



Ami viszont kissé meglepett, a könyv vastagsága. Jóval vékonyabb, mint az előző részeké. Olyan szempontból nem is baj, ha cserébe nincs kitöltve felesleges részekkel. Majd olvasás alatt kiderül. :)


Igyekszem minél előbb sort keríteni rá. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.