Karácsonyi könyvgyűjtemény

Úgy gondoltam, összeszedek néhány Karácsonyi történetet a teljesség igénye nélkül, amiket olvastam vagy szeretnék majd elolvasni, ha nem is mindet idén. 
Remélem, tetszeni fog nektek és adok vele pár jó tippet. :)
A fülszövegeket most nem fogom bemásolni, mert nagyon sok lenne, de olyan szépek ezek a borítók, hogy azokat nem hagyhatom ki. 

Gáti Éva:

- Kézműves Karácsony

Tavaly kaptam ajándékba ezt a kötetet és idén is elő fogom venni. :)











 Charles Dickens: Karácsonyi ének

Az első számú kedvenc, nem kérdés, hogy Charles Dickens: Karácsonyi éneke. Örök darab. Részeletesebben írtam róla itt.



Debbie Macomber

Az Írónő előszeretettel ír Karácsonyi történeteket. 2-t olvastam már tőle, a Szent Karácsony éjjelt, ami nagyon tetszett illetve a Karácsonyi üdvözletet, amit picit gyengébbnek éreztem, de jó volt az is. Idén is szeretnék 1-2 könyvet elolvasni tőle.

Karácsonyi témájú Könyvei:

- Karácsonyi üdvözlet
- Szent Karácsony éjjel
- Angyalhaj
- Angyali segítség
- Csillagos éj
- Kisvárosi Karácsony/Postán rendelt mennyasszony
- Első hó
- A fagyöngy alatt
- Ha eljő a Karácsony





 ☆ Nora Roberts:

Nagyon szeretem a krimijeit és fantasy történeteit. Kíváncsi vagyok 1-2 karácsonyi történetére is.
Egy rövid történetet olvastam, a Kérünk, kedves Télapó...! -t, de nekem nagyon összecsapott lett a vége és túl rövid, ettől függetlenül aranyos történet.

Karácsonyi témájú Könyvei:

- Karácsonyi babaház/Például Kate
- Karácsonyra szeretettel
- Boldog Karácsonyt, drágám!
- Ha eljő a Karácsony
- Varázslatos Karácsony
- Kérünk, kedves Télapó...!








Richard Paul Evans:

Régóta tervezek tőle olvasni, remélem, idén összejön. 

Karácsonyi témájú könyvei:
- Hol lehet Noel?
- A karácsonyi doboz
- Kegyelem



  Sarah Morgan:

Karácsonyi Témájú könyvei:
- Hóvarázs
- Talán majd Karácsonykor



Agatha Christie:

Ezeket már olvastam és bár nincs kifejezetten Karácsonyi hangulatuk, mégis Karácsonykor játszódnak és azért kapunk az ünnepből is olvasnivalót. Nekem nagyon tetszett mindkettő.

Karácsonyi témájú könyvei:
- Hercule Poirot Karácsonya
- A Karácsonyi puding esete



Nicholas Sparks:

Egy ideje a polcomon ül már ez a kötet, csak Sparks miatt szereztem be. 

Karácsonyi témájú könyve:
- Karácsonyi angyal











John Grisham:

Tervezem, még nem olvastam az Írótól.

Karácsonyi témájú könyve:
- Elmaradt karácsony











Katie Fforde:

Nem olvastam még tőle sem. :)

Karácsonyi témájú könyve:
- Karácsonyi lakoma és más történetek


John Green - Maureen Johnson - Lauren Myracle

- Hull a hó


Több karácsonyi történet egy kötetben

Könyvbe ​zárt karácsonyok
- Rejtelmes karácsonyok






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.