Hátborzongató könyvek [Top5Wednesday]


Sajnos, kimaradt néhány bejegyzés, amíg nem volt gépem, de most ismét visszatérnek a szerdai bejegyzések, egy nagyon jó kis témával kezdve. :)


Új rovatot indítottam Top 5 Wednesday címmel. Dorka, az Anya olvas blog, illetve Réta, a HaBár könyves kocsma szerkesztőinek oldalán követem egy ideje ezt a rovatot és gondoltam, én is megpróbálkozom vele. :)

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva. 
A mai téma: 5 olyan könyv kiválasztása, amely olvasása alatt féltem, borzongtam.
Szerk.: Mire végeztem a bejegyzéssel, rájöttem, hogy rég olvastam ilyen könyvet és kedvet is kaptam hozzájuk. :)



Az első között ugrott be A ragyogás. King bácsi aztán tud. Gondoljuk csak a fürdőszobás jelenetre, a sövényállatokra, vagy a fejszés részekre... brrr... Volt pár szívdobogást serkentő jelent. Nagy kedvenc.





Ismét csak King bácsi, igen. Ezt sem tudtam parázás nélkül végigolvasni. A félelem garantált, amint beindulnak az események. A film is nagyon jól sikerült. Szintén kedvenc mindkettő.





Erre a könyvre nem mondanám, hogy végig féltem volna, nem azért az 1-2 jelent miatt teszem ide, ami tényleg félelmetes volt, hanem a hangulata miatt. Végig van egyfajta hátborzongató hangulat, amitől nem lehet szabadulni. Szintén kedvenc. ;)




Megint Stephen King. Nincs mentségem. :))
Egy őrült rajongó, mire nem képes, hogy elérje a célját, pontosabban a kedvenc sorozata folytatását? Semmitől sem riad vissza, még a kínzástól sem.





Itt a teljes trilógiát emelném ki. Szintén a hangulata miatt. Megkockáztatom, hogy ez Nora Roberts legsötétebb története. Bár romantikus szálak is vannak benne, ez bizony nem egy habos-babos történet. Szintén kedvenc. :)




Jövő héten folyt. köv. ;)

További részvevők:



2 megjegyzés:

  1. King-en én is sokat gondolkoztam, hogy bele kéne tenni, de végül nálam kimaradt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azonnal beugrott a témára. :))
      King bácsi a király, ha félni szeretnénk. :D

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.