Egy váratlan találkozás [Élménybeszámoló]

Tegnap délután nagy élményben volt részem, ugyanis úgy alakult, hogy volt szerencsém találkozni George Cooperrel, a Magánügy és a Gyalogút című könyvek magyar szerzőjével.



Nekem nagyon-nagyon tetszett az első kötet. A bejegyzésemet ITT olvashatjátok. :) Nagyon bíztam benne, hogy lesz még folytatás. Így, amikor megláttam, hogy érkezik a Gyalogút, nagyon megörültem, tegnap pedig a birtokomba került egy példány. Volt nagy öröm! Alig várom, hogy rávessem magam Dave Bexley újabb kalandjaira. :)
Ha szereted a jó krimiket, változatos szereplőkkel, csavarokkal és humorral fűszerezve, akkor ne hagyd ki! Mondom!

Mivel nagyon kíváncsi lettem a szerzőre, szerettem volna készíteni egy interjút. Amikor telefonon beszéltünk, kiderült, hogy nincs is annyira messze Pécstől és eljönne egy személyes találkozóra. Eljött egészen idáig,  1 órára autóval, hogy beszélhessünk, hihetetlen!

Végül a konkrét interjúkérdések valahogy elmaradtak, annyira beszélgettünk, hogy repült az idő. Fogalmam sincs, melyikünk volt a lelkesebb, szerintem, nagyjából egy szinten voltunk. :))

Volt szó itt a Magánügyről, a Gyalogútról, általában a könyvekről, filmekről, blogokról, találtunk témát bőven, mintha nem is most találkoztunk volna először. :)
Úgy látszik, nem csak én vagyok maximalista, ha írásról van szó. ;) Azt gondoltam, én viszem túlzásba, hogy folyton átnézem, átírom átjavítom... megnyugtató, hogy nem vagyok egyedül. :))
Kiveséztük a könyvek keletkezésének történetét, a borítókat, amik nekem nagyon tetszenek. Megtudtam, hogy eredetileg nem volt tervezve folytatás, mégis adta magát a történet. Helyes-helyes!
Én már azt is tudom, számíthatunk-e újabb Cooper-kötetre, de ezt az infót megtartom most magamnak. ;)
Kiderült, hogy mindketten szeretjük Kinget, A ragyogás és Tortúra közös félelmetes élmény. :)) Agatha Christie-t is szeretjük és az is erősen gyanús, hogy az első Rejtő Jenő olvasmányom A szőke ciklon lesz. ;)
Abban is egyetértünk, hogy a spoilerek kíméljenek.

Így szaladt el az idő, ilyen és ehhez hasonló témákat megtárgyalva. :)


George Cooper elképesztően közvetlen, barátságos, pozitív személyiség. Látszott, hogy örül, minden olvasónak. Nagy élmény volt a találkozás és nagyon remélem, hogy lesz még lehetőségem rá.

Mivel ilyen lehetőséget nem hagyhattam ki, elvittem a könyveimet is dedikáltatni. *-*





És még közös kép is készült. ^^
Kivételesen nem felejtettem el. :))


Azért még az interjúval kapcsolatban felkeresem ismét az írót, hátha lesz kedve írásban válaszolni néhány kérdésemre, hogy hozzak nektek is publikus információt. ;)


~



Kedves George Cooper!


Köszönöm a találkozót, a teát, a dedikálást és legfőképp az élménygazdag beszélgetést!

~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.