Summer [Book Tag]





Köszönöm a kihívást @ancsee, @Neelah (Nirinat blog) és @Ferger_Jolcsi! :)


1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször? 



Van több könyv is, amit többször olvastam, de szerintem, a legtöbbet olvasott a Harry Potter és a bölcsek köve volt. Nagyjából 5*-6* olvashattam. :)






2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolába, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál!


Sosem szerettem a kötelezőket. (Meglepő, mi? :D) Tipikus nyári olvasmányokat sem szoktam olvasni. Ha mégis, akkor az nem azért van, mert nyár van. Igyekszem mindig azt olvasni, amihez kedvem van. 


3. Szerinted tipikusan nyári olvasmány:



Mindig ez az első, ami eszembe jut ilyen kérdésnél:
Tracey Garvis Graves: Kötelék 
Imádtam. :)




4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod?


Cat és Bones! Egyértelmű. Imádom őket. :)
Aki olvasta a sorozatot, tudja, miről beszélek. ;)

Alig várom a folytatást. A tervek szerint, jövőre érkezik! A Könyvmolyképző kiadó átvette a sorozatot. Innen is köszi-köszi!





5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?


Olvasmányaim alapján nem tudom, egyébként, szinte bárhová. Körbe utaznám a Földet, ha tehetném. :)


6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél:


Stephen King: A ragyogás, Állattemető
Josh Malerman: Madarak a dobozban

Gondolom, egyikhez sem kell túl sokat hozzáfűzni. :) A borzongás a minimum...



7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál!



Ő...ő... olvastam pár erotikus regényt, de hirtelen nem tudom, melyiket írjam... Egye fene, ha meglincselnek is az olvasóim: E. L. James: Árnyalat-trilógia. Bocsi, de akkor is imádom, ha már ciki. :D




8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra?



Nem nyaralni voltam, inkább több napos látogatóba, de egy előolvasásra kapott könyvet vittem az útra. 
Kékesi Dóra: A holnap érintése 
Értékelés itt!







Kihívottak:
@Viktoria_0014 (Könyvekben a menedékem blog)
@Ninácska
@alice_kingsley (Addicted to Books blog)
@ZCsilla
@Trice29
@luthienlovemagic (Luthien könyvvilága blog)

~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.