A-tól Z-ig könyves felmérés [Book Tag]




Köszönöm a meghívást @K_A_Hikari-nak, az Írásaim tárháza blog szerkesztőjének. :)




Author you’ve read the most books from 

(Író, akitől a legtöbbet olvastad):


Nora Roberts. :) Mivel rengeteg könyve jelent már meg és nagy kedvencem a krimi és fantasy történetei, nem volt nehéz falni a köteteit. Eddig 43 db könyvet olvastam tőle.





Best sequel ever 
(Legjobb folytatás valaha):



Vannak olyan sorozatok, amiknek minden részét szerettem, de elsőre 2 ugrott be.
Jennifer A. Nielsen: Árnytrón. Elképesztően jól sikerült. 
Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz folytatásai.






Currently reading 
(Mit olvasol jelenleg?):

Rick Yancey: Az utolsó csillag

Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lezárást tartogatott az Író ennek a történetnek.




Drink of choice while reading 
(Milyen italt választasz olvasáshoz?):



A szokásosat, semmi extra. Nem szoktam olvasáshoz külön választani. :)


E-reader or physical book? 
(E-könyv vagy papír alapú könyv?):

Mindkettőt szeretem. A papír az igazi nyilván, de szeretem az e-bookot is. Vannak előnyei: könnyű tartani, nem csukódik be, sok könyvet tárolhatok, vihetek magammal egyszerre és nem foglal annyi helyet... stb.


Fictional character you probably would have actually dated in high school 
(Egy karakter, akivel randiztál volna a középiskolában):

Nem hiszem, hogy van ilyen. Ha ifjúsági könyvet olvasok, akkor az nem a középiskolás életet leíró féle...sosem voltam oda értük.


Glad you gave this book a chance 
(Könyv, aminek örülsz, hogy adtál egy esélyt):



Minden könyv, ami tetszett. Így, hogy évek óta olvasok, nagyjából tudom, hogy mi fog tetszeni. Persze, mellé nyúlok néha, de többnyire jól választok. Azokat a könyveket, amiknél érzem, hogy nem nekem íródtak, nem szoktam erőltetni, kevés kivétel van.



Ami elsőre eszembe jut, Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten. Nagyon féltem tőle, mert nem szeretem a történelmi regényeket, de végül kedvenc lett a sorozat.


Hidden gem book 

(Rejtett gyöngyszem):


Samantha Chase: A gyilkos tű
Sajnos, nem igazán terjedt el, én is egy véletlen folytán leltem rá egy példányra, de nekem az egyik kedvencem. Többször olvastam.






Important moment in your reading life 
(Egy fontos pillanat a könyves életedben):

Hm... amikor sikerül beszereznem 1-1 nagyon vágyott darabot a polcomra. Főleg, ha az már szinte nem is kapható. 
Remek volt, amikor Pécsre jöttek az Álomgyár kiadó írónői dedikálásra és nagyon nagy élmény volt az idei Könyvhét is. a beszámolóm Ide kattintva olvasható. :)


Just finished 
(Most fejezted be):



Nem most, de legutóbbi befejezett olvasmányom: 
Stephen King – Joe Hill: A magas fűben / Teljes gázzal












Kinds of books you won’t read 
(Könyvtípusok, amiket nem fogsz olvasni):

Romantikus ifjúsági, ami a gimis évekről szól és semmi extra nincs bennük.


Longest book you’ve read 
(Leghosszabb könyv, amit olvastál):


Stephen King: Az 1-2. kb 1400 oldal
Nekem ez sok is volt. Bár kedvencem King, ez számomra nagyon elnyújtott volt.








Major book hangover because of 
(Legnagyobb „másnaposságot” okozó könyv):



Kim Holden: Bright Side

Napokig a hatás alatt voltam.







Number of bookcases you own 
(Könyvespolcaid száma):

2 db polcos szekrényem van. Összesen 9 polccal rendelkeznek.


One book you have read multiple times 
(Egy könyv, amit többször elolvastál):

Van több is... Harry Potter sorozat, Samantha Chase: A gyilkos tű, néhány Nora Roberts kötet, E. L. James: Árnyalat-trilógia (Ne tessék ferdén nézni, én szeretem :P), Julie Garwood: Halállista és még sorolhatnám.


Preferred Place To Read 
(Kedvelt hely olvasáshoz):

Az ágyon szeretek leginkább, vagy van egy kanapénk a másik szobában.


Quote that inspires you/gives you all the feels from a book you’ve read 
(Idézet, ami inspirál/mindenféle érzéseket ad át neked egy könyvből, amit olvastál): 

"Bátor vagy... Most menj... Alkoss valami maradandót!" 
Kim Holden: Bright Side

Aki olvasta, érti...



Reading regret 

(Könyv, amit megbántál, hogy olvastad):


Tara Sue Me: Az alávetett. Boooorzalmas.

Series you started and need to finish (all books are out in series) 
(Sorozatok, amiből minden rész megjelent, elkezdted és be kell fejezned):

Be kell? Nincs olyan, hogy be kell. :)

Ezt így hirtelen meg nem mondom. Sok sorozatot olvasok/olvastam, van, ami nincs befejezve, van, amit nem is akarok folytatni és biztos van lezárt is, amit még nem tudtam befejezni. Ezt most nem bogarászom végig. :))


Three of your all-time favorite books 
(Három legnagyobb kedvenced):

Az ilyeneket legszívesebben válaszra sem méltatnám, bocsi. Sok kedvencem van.
Tessék csemegézni: https://moly.hu/tagok/gorkie/kedvenc-konyvek


Unapologetic fangirl for 

(Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz):



Vannak nagy kedvenceim, de nem mondhatnám, hogy ilyen Fangirl-típus vagyok. :D 


Very excited for this release more than all the others 
(Új megjelenés, amit legjobban vársz):

Íme egy lista: :D


Worst bookish habit 
(Legrosszabb könyves szokásod):

Nem tudok ilyenről. Néha túlzásba esem könyvvásárlásnál... ha ez annak számít. :D


X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book 
(X jelöli a helyet: Keresd meg a polcodon a 27. könyvet bal felülről kezdve)

A baloldali könyves szekrényemen számolva: Josh Malerman: Ház a tó mélyén






Your latest book purchase 
(Legutolsó könyvvásárlásod):



Julie Garwood: Ha eljő a tavasz








Zzz snatcher book (last book that kept you up WAY late) (Legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál):


Sokszor olvasok késő este, amikor a család már alszik. Meg nem mondom, melyiket olvastam este és melyiket csak nappal. :))



A kihívottaim: 

Nem hívok ki senkit, ellenben a Tag szabadon vihető. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.