Carrie Cooper: Ügynök tűsarkúban [Értékelés]

Lili Green visszatér és ismét vonza a veszélyes helyzeteket. Nevetésből, izgalomból, kínos jelenetekből nincs hiány, garantáltan beszippant a történet.


 Carrie Cooper: Ügynök tűsarkúban
Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 604
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9786155692857


Fülszöveg:


Lili ​Green megtapasztalta, hogy a sors egy váratlan fordulattal milyen könnyen a feje tetejére állíthatja az életét. A felkavaró kalandok után örömmel veti bele magát az erőszaktól és gengszterektől mentes, békés hétköznapokba. A nyugalom azonban nem tart sokáig: ezúttal Lili maga ugrik fejest egy FBI-akcióba, hogy segítsen megmenteni egy barátja életét. A megbízás nem mindennapi kihívások elé állítja: az éjszakai bárok erotikával túlfűtött világában kell elvegyülnie, majd a nyomok egy elit klub rejtett drogüzletéig vezetnek. A kezdetben sem egyszerű ügy egyre veszélyesebbé válik, és Lili – híven önmagához – pillanatok alatt ismét az események sűrűjében találja magát, az érzelmei pedig csak tovább csomózzák az amúgy is szövevényes szálakat.

Képes lesz Lili a tapasztalataira és az ösztöneire támaszkodva megállni a helyét egy olyan ügyben, amelynek sikerén egy jóbarátja élete múlik? Vajon a váratlan kalanddal a sors a szerelmesek pártjára áll, vagy végleg elszakítja őket egymástól?

Az Ügynök tűsarkúban a nagysikerű Lili Green-sorozat második epizódja, amely önálló regényként is letehetetlen olvasmány, tele izgalommal, fordulattal és szenvedéllyel. A sorozat első részéért (A szemtanú) Aranykönyv díjra jelölt Carrie Cooper ismét különleges kalandot ígér a romantikus krimik kedvelőinek.



Véleményem:


2017. november 1., 17:38 → 2017. november 11., 19:50
 Álomgyár, 2017
604 oldal · puhatáblás · ISBN: 9786155692857


"-Melletted unatkozni? Drágám, te úgy vonzod a bajt, mint alkoholistát az italmérés!"


Nagyon szerettem A szemtanút, gyakorlatilag 2 nap alatt befaltam és ez most sem volt másként. Amikor végre volt időm leülni, abba se akartam hagyni, csak olvastam és olvastam... Aztán a vége felé legszívesebben félre tettem volna, hogy minél később fogyjon el. Máris hiányoznak a szereplők. :)

Nagyon érdekes a borító, figyelemfelkeltő és csajos. A borítótervező ismét nagyon kreatív volt a kiadónál. :)

Történetünk nem sokkal azután folytatódik, ahol az első rész véget ért. Lili éli mindennapjait, dolgozik, a barátnője Sophie mindenfelé elrángatja, bulizik és várja azt a bizonyos nagy őt, amit nehezen visel lelkileg.
Aztán, ahogy már említettem, ismét nem tudott nyugton maradni, ezúttal a jó szíve keveri bajba. Beépül egy éjszakai bárba pincérnőnek, ahol igyekszik elérni, hogy a főnök felvegye maga mellé asszisztensnek. Eközben szorít az idő, mert egy közeli barátja veszélyben lehet. Egyszerűen eltűnt, nem találják sehol.  Miatta vállalta el a feladatot, segíteni akar a keresésben, ami korántsem egyszerű. Itt azonban nem áll meg a történet tovább utazunk egy luxus kastélyba, ahol Lili nem csak fizikailag, de lelkileg is veszélybe kerül. Ráadásul, a szíve is darabokra törik. Ahogy az enyém is, de erről kicsit később.


Lili sokat változott az első rész eleje óta. Ugyanúgy vág az esze, de emellé még bátrabb, keményebb, bevállalósabb is lett. Én fele ennyit sem tudnék elviselni, pláne, amit lelkileg kellett kiállnia, legyen szó akár a szívét ért megpróbáltatásokról, akár az önérzetét ért sérelmeket, de még fizikailag is volt mit elszenvednie. Mindezek ellenére, a csípős nyelve, szarkazmusa, és remek megérzései megmaradtak, amik sokat segítettek bizonyos helyzetek megoldásában. Vonza  bajt rendesen, mindig beletenyerel valami zűrös dologba, de mesterien tudja kivágni magát belőle.



És íme a másik nagy kedvenc karakterem, Daren. Szándékosan fogom ezen a néven emlegetni, hogy ne spoilerezzek az első részre vonatkozóan. ;)
Daren ízig-vérig férfi, döglenek utána a nők és mindig akkor jelenik meg, amikor nem számítunk rá vagy épp nagy szükség lenne egy megmentőre. Ha távolról is, de vigyáz arra, aki számít. :) Már az első részben is belopta magát a szívembe és ott is maradt. Ezen még az sem változtat, amit Lilivel tett. Igen, az én szívem is összetörte és nagyon haragudtam rá, nem is bocsátok meg neki... Carrie már csak tudja, mennyire kiakasztott. :D Boldogítottam a panaszáradatommal éjjel. :D de ő mégis is csak Daren. :)


"-Csak az a baj, hogy nekünk nőknek nem csupán kedvességre van szükségünk, hanem szenvedélyre és szerelemre is."


John és Zac szintén feltűnik ebben a kötetben is. Zac nekem egy kicsit olyan, mint egy meleg barát, hiába nem az. :P Ettől függetlenül, kedvelhető karakter.
John hozta a formáját. Nem emlékszem, hogy lett volna még olyan karakter, aki ennyire szélsőséges gondolatokat váltott volna ki belőlem. Néha legszívesebben felpofoztam volna, annyira szemét volt, de a másik pillanatban meg megölelgetném. Sokáig nem tudtam hová tenni, de az tény, hogy helyén van a szíve. Az más kérdés, hogy szereti felidegesíteni az embereket maga körül és ezt nagyon jól csinálja. :D


"-Nem is tudtam, hogy jó dolgokra is szoktad használni a bicskanyitogató stílusodat. Azt meg végképp nem hittem volna, hogy van szíved.
- Csak ne áruld el senkinek, mert romba döntöd a korábban említett jó híremet - kacsintott rá a férfi, és átkarolva a lányt elindultak a bárpulthoz."


Akadt még az új szereplők közül, olyan, akit a szívembe zártam, de nem szeretnék nevesíteni, hogy meglepetés maradjon az illető személyisége.

Olyan rosszfiút kapunk, aki az első részből  megismert Boriszon is túltesz. Kegyetlen, undorító alak. Nem is akarom tudni, hogy létezik ilyen személy a való életben is....


A történet maga ismét csavaros volt, sikerült többször is meglepnie az írónőnek. 1-2 résznél nagyot koppantam.  Nagyon tetszett a cselekmény, a környezet, a változatos szereplők. Minden karakter jól kidolgozott, egyéniség. 
Tetszett, hogy ugyan Lili volt a főszereplő és ő vitte a fő szálat, betekinthettünk egy kicsit mások szemszögébe is.
Ami még plusz megdobja a regényt, az a fel-fellépő humor. Olyan jókat mosolyogtam olvasás közben, ha épp nem agyon izgultam magam vagy szorult össze a szívem.
Nagyon szeretem Carrie Cooper stílusát, az írásai hangulatát, a cselekményvezetését, a karaktereit. Egyszerűen imádom az elejétől a végéig! Mosolyogva tettem le a könyvet, miközben sajnáltam, hogy vége lett és ismét búcsút kell intenem a kedvenceimnek!
Bárcsak itt lenne a kezemben a folytatás is! *-*


Köszönöm szépen a recenziós példány az Álomgyár Kiadónak és Carrie Coopernek!

~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.