Molyok&Bloggerek: Julia Lewis Thomson: Többek szerint [Előolvasás]



Nemsokára megjelenik Julia Lewis Thomson nagysikerű Többek sorozatának második kötete az Álomgyár Kiadó jóvoltából. Négy blogger és négy moly vállalkozott arra, hogy a Többek által nőcsábász Maximjának titkokban bővelkedő történetét véleményezze. Érdemes követni a Molyok&Bloggerek értékeléssorozat állomásait, mert a különböző értékelések és érdekességek mellett még nyerhettek is két példányt a könyvből.


~


Maxim
Ki ne szeretné tudni, ki is ő valójában? Vajon milyen titkokat őriz? Ki lakik a nőcsábász, komolytalan álarc mögött? Most minden kiderül. :)


Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 272
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9786155692536


Fülszöveg:

Te ​melyiket választanád: a bosszút vagy a szerelmet? Többek szerint felelőtlen nőcsábász vagyok, aki magasról tesz az érzelmekre, és képtelen kötődni egy másik emberi lényhez. Ilyennek lát mindenki, mert az életstílusommal ezt hitetem el velük. Bulik, nők, zene… ez határozta meg az életemet egészen addig, amíg nem találkoztam Nastyával.
Igazi rockernek tartom magam. Olyan helyről jöttem, ahol a bűn a mindennapok része. Hiába szántak nekem különb életet, talán soha nem tudok kilépni a múltam árnyékából. Különösen úgy, hogy az orosz maffia látóterébe kerültem.
Zsák a foltját, szokták mondani, és az enyém egyértelműen Nastya, aki a legnagyobb természetességgel táraz, céloz és lő. Ráadásul úgy hajt át motorral a piroson, mint a rosszfiúk a csajokon.
Julia Lewis Thomson új, akciókban és meglepő fordulatokban bővelkedő történetben leplezi le a nagy sikerű Többek által című regényben megismert Maxim sötét titkait. Vajon beszippantja-e az a világ, amitől a családja egész életében óvta? Vagy elég ereje lesz ahhoz, hogy ellenálljon a csábításnak?





Véleményem:

"Elvettek tőlem mindent: a szüleimet, a barátaimat, a jövőmet."


Úgy gondolom, sokunk kedvencévé vált, a Többek által Maximja. Laza, könnyed, humoros karakter, aki ontja a poénokat, falja a nőket, mégis megcsillant valamit Annának és az olvasóknak, ami sejteti, hogy ő ennél sokkal több. A Többek szerint című könyv lerántja a leplet az igazi Maximról. 


2 személy, Maxim és Nastya szemszögéből olvashatjuk a történteket, mindezt, 2 idősíkon, de érthető marad a cselekmény. A múlt és a jelen váltakozva jelenik meg, ezzel izgalmasabbá téve történetet.

A múltban megismerhetjük Maxim és Nastya találkozásának történetét, illetve fokozatosan betekintést kapunk Maxim gyermekkorába is. Legyen elég annyi, hogy Oroszországban semmi sem volt mézeskalácsból a kisfiú számára. Olyan családba, környékre született, amely nem éppen a törvényesség mintaszobra. 



" Gyerekként nem érthettem, mit jelent Oroszországban üzletembernek lenni, azonban egy jó ideje tisztában vagyok ezzel."


"Akarom én ezt az újabb színjátékot?
Amióta a szüleim meghaltak, mást sem csinálok, csak szerepeket játszom: a vér szerinti gyereket, a laza, gondtalan nőcsábászt, a sztárt és a nem tudom még mi egyebet."

Rengeteg dolgot tudunk meg Maximról, és eközben kialakul róla a véleményünk. A lazaság álcája alatt, ott lapul a magány, a fájdalom, a bosszúvágy, keresi a helyét a világban. Hiába rajongják körül, veszi körbe magát haverokkal, a múltja és Nastya nem hagyja nyugodni. 




"Erős volt, nagyon erős. Szerintem még Szását is simán lenyomta volna. Mélyről jövő, ősi erő volt abba a törékeny, karcsú testébe zárva, és pont ez tetszett nekem. Nem félt semmitől, simán nekiment bármelyik férfinak."


Nastya kemény, de ugyanakkor igazi nő. Tökéletes társa Maximnak. Erős, bátor és tudja, honnan jött Maxim, érti azt a fajta világot. Határozott és nem fél megtenni olyan dolgot sem, amivel boldogtalanságba sodorja magát, ha ezzel megmentheti a szerelmét. Nehéz helyzetbe kerül, de nem adja fel. Sokat civakodtak Maximmal, de nem hátrált meg sosem. Kitartott a véleménye mellett, de ugyanakkor a szíve is a helyén van.




Borisz egy igencsak megosztó karakter lesz. Lehet gyűlölni, lehet, utálni, de igazán összetett személyiség. Kis morzsákat kapunk arról, ki is ő és miért olyan, amilyen. Amit tesz, az megbocsáthatatlan, ez tény. Dühítő és gusztustalan, de vajon mi visz rá egy embert arra, hogy ilyenné váljon? Vajon ilyennek született vagy a környezete és vele történtek tették ilyenné? Én szívesen olvasnék egy könyvet Boriszról is. Valószínűleg, sokszor lennék dühös olvasás közben, de a kíváncsiság hajtana.






Új kedvenc szereplőt avattam, mégpedig Szása személyében. Már az elején is szimpatikus volt, de a végére nagyon megkedveltem. Teszi, amit kell, hatékony, és határozott. A humora nagyon találó. Amikor Maximmal ugratták egymást, azon jókat nevettem. Az ő könyvét nagyon-nagyon szeretném olvasni.



"– Bakker! Ne félj már ennyire a feleségedtől! Holnap veszek neked egy kamionnal!
– Nem félek – dünnyögte az orra alatt.
– Csak egészségtudatosan élek.
– Aha, persze! Ezért dézsmálod meg mindig az én hűtőmet?
– Megmentettem az irhád, és úgy hálálod meg, hogy számolod, mennyit eszek nálad?
– Azta, de morci vagy! Csak nem szex közben zavartalak meg?
– vontam fel kérdőn a szemöldököm."






Maga a történet nagyon tetszett, kapunk rendesen csavarokat, ahogy haladunk vele. Pláne, a végén koppantam egy nagyot. Ugyanúgy olvastatta magát, mint az 1. rész, gyorsan lehet haladni vele, mert visz magával a történet. 2 nap alatt elolvastam, de akár 1 nap alatt is be lehet fejezni, ha van rá elég idő. 
A stílus utánozhatatlanul Julia Lewis Thomson, ahogy megszoktunk a Többek által-ban, néhol szívszorító, néhol izgalmas, itt-ott meglepő, de egy kis humor sem marad el. 
Aki szerette a Többek általt, ezt is nagy valószínűséggel szeretni fogja. 



Köszönöm az előolvasási lehetőséget az Írónak! 

~

Állomások:
  1. Szeptember 1. –Anya olvas blog
  2. Szeptember 8. – ZCsilla (vendégértékelés az Anya olvas blogon)
  3. Szeptember 15. – Pandalány olvas blog
  4. Szeptember 18. – gregsys (vendégértékelés az Anya olvas blogon)
  5. Szeptember 22. – EditVagyok (vendégértékelés a Pandalány olvas blogon)
  6. Szeptember 25. – Olvasó Körút blog
  7. Szeptember. 27. – agi89 (vendégértékelés az Olvasó körút blogon)
  8. Szeptember 30. - NaNa_88 (vendégértékelés az Anya olvas blogon)

aRafflecoptergiveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.