Legendás állatok és megfigyelésük - matricás album






Amint olvastam erről az albumról, jó HP-fan lévén, mentem is az újságoshoz. :)
13 évesen olvastam először a Harry Potter és a Bölcsek kövét. Azóta már többször olvastam a sorozatot és még sokszor el szeretném olvasni. A filmeket már megszámlálhatatlan mennyiségben láttam. Egyszerűen megunhatatlan! 

Maga az album nagyon szép, igényes. Sajnos, a fordításba bőven került hiba, de ettől még nagyon élvezhető.
Ismét úgy érzem magam, mint egy gyerek, alig várom, hogy újabb és újabb csomagokat vegyek és bontogassak. :)))

Nagyon érdekesnek találom, hogy az album kifordítható, így 2-féle borítója van.






Található benne 2 szuper könyvjelző is. (Lásd: album teteje)

Maguk a matricák is igen érdekesek, vannak simák, különböző formájúak, csillámosak, fényesek (olyan, mintha aranyozott lenne) és olyan is, amit az ujjaddal dörzsölve tudsz rendesen megnézni. :)




















Én nagyon élvezem a gyűjtögetést és remélem, lesznek jó kis cserélgetések is. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.