Nyereményjáték: Öröm vagy üröm?

Nem túl vidám bejegyzéssel érkeztem ma. 
Sok nyereményjátékon vettem már részt és nyertem is párszor, de ahogy most jártam, arra még nem volt példa.



Még Karácsony előtt nyertem egy könyvet, aminek nagyon örültem, mert nagyon érdekelt és alig vártam, hogy olvashassam. Így nagy volt a boldogság, mindjárt írtam is a szerzőnek. 

Január elején kaptam választ, hogy küldi a könyvet. Gondolom, már tudjátok, mire fogok kilyukadni... Már az első érdeklődésemnél is rosszul éreztem magam, hogy én kérdezek rá, de tegnap már másodszor is írtam a szerzőnek. Komolyan mondom, sokat gondolkodtam, hogy írjak-e vagy sem, mert nagyon kellemetlen és van is mit olvasom, nem szorulok rá, de nagyon vártam a könyvet. Már több ígéretet kaptam, hogy ekkor meg akkor otthon lesz és fel tudja adni. Ez nem történt meg.

Egyre csak vártam és vártam és egyre nőtt a csalódottság. A 2 hónapos késés se kevés, de az a nemtörődömség, ahogy ezt kezeli a szerző, feltette az i-re a pontot. A tegnapi e-mailemre azt a választ kaptam, hogy jövő héten küldi minden nyertesnek és legyek türelmes. Aztán látom moly.hu-n egy karcban, hogy az egyik nyertesnek megérkezett... Erre nem is tudok mit mondani...

Ha nem fér bele az életembe, nem indítok nyereményjátékot. Türelmes vagyok és mindent megértek egy bizonyos pontig, én is csináltam már család, ovis gyerek, munka mellett, de ha csúsztam volna, akkor is sűrű elnézések közepedte megoldottam volna, hogy örömet szerezzek a  nyertesemnek, ne csalódottságot. Ennek, így mi értelme?

Ha megígérek valamit, azt betartom vagy írok az érintettnek, elnézést kérve, hogy mi történt. Nem ígérgetek folyamatosan, mitsem törődve azzal, hogy mi csapódik le a másikban... 

Csalódott vagyok, valószínűleg ez a tüske már meg marad bennem, akár megérkezik a könyv, akár nem.
Így kell teljesen lelombozni egy olvasót.... egy biztos, ajánlani nem fogom.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szerk: 2017.03.25.-én megérkezett! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.