Fülszöveg olvasása nélkül ajánlott könyvek [Top5Wednesday]

Ismét szerda, ismét Top 5 Wednesday bejegyzés!

Én mindig jól megfontolom, mit veszek meg. Általában, megnézem a borítót, írót, fülszöveget, címkéket együtt. Ritkán hagyom el a fülszöveg elolvasását, de azért akadt néhány, ahol jobb lett volna, ha nem olvasom el. :)



Új rovatot indítottam Top 5 Wednesday címmel. Dorka, azAnya olvas blog, illetve Réta, a HaBár könyves kocsma szerkesztőinek oldalán követem egy ideje ezt a rovatot és gondoltam, én is megpróbálkozom vele. :)

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni IDE kattintva. 
A mai téma pedig, hogy olyan könyveket kellett összegyűjteni, amiket fülszöveg olvasása nélkül érdemes elolvasni, mert rontja az olvasási élményt.



Az első, ami egyből eszembe jutott, az a Mélység. Nem azért, mert spoileres, hanem mert nagyon becsapott. Egyszerűen nem arról szól, mint, amit megfogalmaz. Én teljesen másra számítottam és ezzel nagy csalódást okozott.






Sajnos, ugyanaz a szituáció. Teljesen másra számítottam, ami miatt csalódnom kellett. Ha a valóságot tükrözi a fülszöveg (és nem mellesleg a címke sem ver át), akkor talán tetszett volna. Így viszont nem azt az élményt kaptam, amit vártam. Kár...




Ez a könyv nagy kedvencem. A fülszöveg kissé spoileres, de inkább azért nem érdemes elolvasni, mert sokkal több van ebben a könyvben, mint ami elsőre látszik, összetettebb és egyedi. Elképesztően jól és alaposan kidolgozott a világ, a történet pedig nagyon izgalmas és érdekes. Olvasni! ;)




Jobban örültem volna, ha nem derül ki a fülszövegből, hogy mi történt Alexis öccsével. Sokkal jobb lett volna, ha olvasás közben derül ki. Lehetett volna kíváncsian, izgatottan várni, hogy mi is történt pontosan. Így nem okozott ez meglepetést. Egyelőre még a könyv elején vagyok, így még nem tudom, mi sül ki belőle, de jónak tűnik. :)



Szintén nagy kedvenc. Ha elolvasod a fülszöveget, egy bizonyos film másolatának tűnhet. Szándékosan nem írom le, melyik film. Az ember tovább görgetne, hogy semmi extra nincs benne, pedig nagyon is van. Én is majdnem ebbe a hibába estem. Ez a történet, bár tényleg hasonló az alapja, sokkal többet tartalmaz, mint elsőre látszik. El kell olvasni, hogy megértsük, miért szeretik annyian.




Jövő héten folyt. köv.! ;)


További résztvevők:
Réta
Arwen
Dóri
Dorka
Helie
Hikari
Judy
Vicky


~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.