TBR [Book Tag]




Köszönöm szépen a meghívást Dorkának, az Anya olvas blog szerkesztőjének és Rétának, a HaBár, a könyves kocsma bloggerinájának. :)




1. Hogyan követed nyomon, hogy mi van a várólistádon?


Moly.hu-n vezetem a várólistám. Azon csak olyan könyvek vannak, amiket már megszereztem és olvasásra várnak. :)




2. Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el a várólistádról legközelebb?

Jó kérdés. Általában hangulatfüggő. Nem szoktam előre tervezi, azt veszem le a polcról, amihez akkor, épp kedvem van. A recenziós példányokat, ajándékokat igyekszem előre venni.


3. Melyik könyv van a legrégebb óta a várólistádon?



2015. április 8., 11:30 Lissa Price: A testbérlők
Uh! Ez így durva. O.o
 Több, mint 2 éve van a listámon... hm...




4. Egy könyv, amit nem rég adtál hozzá a várólistádhoz?




4 napja Carrie Cooper: A szemtanú :) Recenziós példány az Álomgyár kiadótól. :)







5. Egy könyv, amit csak a borítója miatt raktál a várólistádra.



Nem találtam ilyet. A szép borító nálam nem elég, mindig megnézem a fülszöveget, az írót, a műfajt... Mindig átgondolom, mielőtt megveszek egy könyvet, hogy valóban kell-e a polcomra.



6. Egy könyv a várólistádon, amit nem tervezel elolvasni.


Nincs ilyen. Ha már pénzt adtam érte vagy kaptam, elolvasom. Ha nem tetszik, elcserélem, eladom vagy kisorsolom a blogon. Persze, ez az ajándékokra, nyereményekre, recenziókra nem vonatkozik. Azokat megtartom. ^^



7. Egy, még kiadásra váró könyv a várólistádról, ami miatt izgatott vagy.

Ahogy már írtam, az én várólistámon csak olyan könyv van, amit már beszereztem, de van egy polcom, amin vezetem a megjelenésre várós köteteket. Itt megleshető. :)




8. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki olvasott, kivéve te.



Létezik ilyen? :D Inkább úgy mondanám, sokan olvasták, de én még nem. Ilyen van pár, de ha csak egyet lehet írni: Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés
Nagyon várom, hogy olvashassam. :)




9. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki ajánl.


Passzolom, erre mit lehet válaszolni? :)) Ilyen könyv nem létezik. :)) Nincs olyan könyv, amit mindenki ajánl, hiszen nem vagyunk egyformák.




10. Egy könyv a várólistádról, amit nagyon el szeretnél olvasni.

Egy? Lássuk csak: 
  • Elle Kennedy: The Mistake – A baklövés
  • Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó
  • Böszörményi Gyula: Bitó és borostyán
  • Cynthia Hand: Say Goodbye – Amikor búcsúzunk
  • Josh Malerman: A végzet tébolyult kereke
  • Carrie Cooper: A szemtanú
  • Julie Garwood sorozata
  • Nora Roberts könyvei
  • Nicholas Sparks könyvei....stb. stb. :)

11. Könyvek száma a molyos várólistádon.




Jelenleg 93 db. Ezt jobb lett volna nem tudni... :P







Kihívottjaim:



~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.