Kedvenc könyvek, mielőtt csatlakoztam egy könyves csoporthoz [Top5Wednesday]



Új rovatot indítok, Top 5 Wednesday címmel. Dorka, az Anya olvas blog, illetve Réta, a HaBár könyves kocsma szerkesztőinek oldalán követem egy ideje ezt a rovatot és gondoltam, én is megpróbálkozom vele. :)

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot megtudjátok nézni IDE kattintva. A mai téma, ahogy a címben is látszik, olyan könyvek, amelyek akkor lettek kedvencek, mielőtt csatlakoztam egy könyves csoporthoz. Én ezt most úgy értelmezem, hogy bármilyen könyves csoporthoz.

13 éves korom óta olvasok, de csak kb. 3 -4 éve kezdtem csatlakozni ilyen csoportokhoz. Ha jól emlékszem, Facebookon volt az első, aztán regisztráltam a moly.hu.-ra.

Lássuk a könyveket. :) Csak 5? Ajaj! :D



Az első nem lehet más, mint a Harry Potter. 13 évesen olvastam először és azóta is örök kedvenc. :)
Bár nem csak ennek köszönhető, de nagyban befolyásolta a molyságomat. :) Azóta 6*-7* olvashattam.
Megérdemli az első helyet, hiszen nagyon sok gyerek szerette meg az olvasást általa szerte a világon.



Ez egy méltánytalanul népszerűtlen könyv, nekem pedig nagy kedvencem. Többször olvastam már. 
Egy véletlen folytán került hozzám, az egyik albérletben akadtam rá, ahol laktunk, a tulajnak meg nem kellett. Sokáig várt olvasásra, de végül elkezdtem és imádtam. :)


Ezt a könyvet nővérem ajánlotta még jó régen. Akkor valahogy nem ment. Aztán pár év múlva ismét megpróbálkoztam vele és levett a lábamról. Első körben túl fiatal voltam hozzá valószínűleg.
Egy biztos, sokat tanultam belőle, felnyitotta a szemem és azóta is kedvenc.



Ezt a könyvet kölcsön kaptam egyszer és nagyon megtetszett. Végül megkaptam ajándékba, azóta is megvan. Többször olvastam már. Évekkel később jöttem rá, hogy ez egy sorozat 4. része. Elkezdtem begyűjteni mindet. :) Amit elolvastam eddig az nagyon jó volt és szerencsére hosszú sorozat, van még belőle. :D


Ez egy érdekes történet. Sosem terveztem Nora Roberts-től olvasni. Mindig azt gondoltam, nyálas könyveket ír. Ezt anyukámtól kaptam még középsulis koromban. Állt a polcon, állt... aztán nem volt mit olvasnom, elkezdtem... Ekkor jöttem rá, hogy ez bizony egy nagyon izgalmas krimi. Romantikus is igen, de nem nyálas, komoly, felnőtt kapcsolat épül fel benne. Azóta is szívem csücske, többször olvastam és NR kedvenc lett. :)


Sok kedvenc könyvem van, nehéz volt választanom közülük, de jól esett ez a kis visszaemlékezés róluk. :)

1 hét múlva ugyanitt. ;)


További résztvevők:
@Arwen5, 
@CsakSimánDorka, 
@Helie, 
@Judy22, 
@julicsenge, 
@Meeraval_Marnath, 
@Wandamaci, 
@Vicky3, 
@K_A_Hikari, 
@reta09

~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.