Asszociációs kihívás #2


@FairyDust, a Miss Readers blog tulajdonosa meghívott egy asszociációs kihívásra, amelynek lényege, hogy gifek alapján kell könyveket csatolni. Az első részt sikeresen elfelejtettem, de most csatlakoznék én is. :)

Köszönöm a meghívást! :)




Hm... szerintem ezen kell a legtöbbet agyalnom. :D Tudom, hogy volt ilyen kétbalkezes szereplő, akiről olvastam...
Á, megvan!
Stephenie Meyer: Alkonyat - Bella
Fú, de béna volt szerencsétlen. Sokszor forgattam a szemem.




Nem szoktam könyveket félbehagyni, így ez nekem: "Jaj, már... Végre, befejeztem!" gif lesz. :)
Na, ezzel nem leszek népszerű. :D 
Luxen, Időtlen szerelem sorozat. Örültem, hogy befejeztem. Bár a Luxenben voltak olyan részek, amik tetszettek, túlságosan nyálassá vált a történet. Ezt pedig nem csípem.
A másikat inkább nem fejtem ki, nem nekem íródott.




Nekem ez a gif nem olyan negatív, mint ahogy láttam másoknál, erről ez jut eszembe: "Végül is nem volt rossz, sőt! Egész jó. Meglátjuk, mi sül ki belőle." Mintha egy csöppnyi elismerés is megcsillanna a gifen. :D

Pl.: J. R. Ward: Éjsötét szerető
Az egyetlen bajom Mr. X szemszöge volt, egyébként nagyon is jó könyv. Nem érzem, hogy újraolvasós lenne vagy kedvenc, de érdemes volt elolvasni és kíváncsi lettem a folytatásokra is.




Tara Sue Me: Az alávetett folytatásai
Sohaaaa, de sohaaa! Ingyen se!

Ide tartoznak továbbá, a nyálas, unalmas, vontatott, idegesítő szereplőkkel telepakolt kötetek. Lenne még könyv, amit ide sorolnék...




Tara Sue Me: Az alávetett
Borzalmas volt, komolyan. Unalmas, semmitmondó, nulla történet, idióta szereplőkkel. Legszívesebben a könyvvel hajítanám el azt, aki eldöntötte, hogy ez kiadható...


Suzanne Collins: A kiválasztott

Hatalmas csalódás. Az első két rész a kedvencem volt, de ezután gyorsan eladtam az egészet. Annyira mélyen érintett, hogy az egész történetről megváltozott a véleményem. Ki vele!

Ennyi voltam. Várom a következőt! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.