I dare you! - Felelj, ha mersz! [Book Tag]



Köszönöm a kihívást @NagyDorka-nak az Anya olvas blog szerkesztőjének, @kocybaba-nak, @Nefi-nek, @ancsee-nek @Tünde_JLT-nek @Törpillaa-nak, molyról. :) Huh! Remélem, senki nem maradt ki. :))


1. Melyik könyv van a polcodon a legrégebb óta? 
Fogalmam sincs. 13 éves korom óta olvasok és jönnek-mennek a könyvek a polcomon.




2. Mit olvasol jelenleg, mit olvastál ezelőtt és mit fogsz ez után? 
Jelenleg: 
A. M. Aranth: Oculus
Előtte: 
Penelope Douglas: Nélküled
Utána: Még nem tudom. :)




3. Melyik az a könyv, amit mindenki szeret, de te utálsz? 
Nem szoktam utálni könyveket, de amit mindenki szeret és nekem nem jött be az a Luxen-sorozat például. Biztos akad még, de ez ugrott be elsőre.


4. Melyik az a könyv amit folyamatosan mondogatsz magadnak, hogy elolvasod, de valószínűleg nem fogod? 
Nem tudom, nem ugrik be ilyen könyv, csak olyan, amiket tologatok, mert sok olvasatlan van a polcon.


5. Melyik az a könyv amit nyugdíjas korodra is megőrzöl? 
Remélem, hogy minél többet, de a kedvenceimet legalább, abból pedig sok van. :D


6.El szoktad olvasni az utolsó oldalt előbb, vagy kivárod a könyv végét? 
Kizárt. Gyűlölöm a spoilert, sosem olvasok bele egy könyvbe sem.


7. Köszönetnyilvánítás :papír és tinta pazarlás,vagy érdekesség? 
Átszoktam futni mindig, akadhatnak érdekességek. Nem gondolom pazarlásnak, mert szép dolog megemlíteni a segítőket és biztosan jól esik annak, akit megemlít a szerző.


8. Melyik karakterrel cserélnél szívesen helyet? 
Lenne pár... pl: Mennék Roxfortba olyan ésszel, mint Hermionénak van, vagy Cat helyében élnék Bonessal...




9. Van olyan könyv ami valami különlegesre emlékeztet az életedben?(hely, idő,személy) 
Nincs.


10. Mondj egy könyvet amit érdekes módon szereztél meg!
Hm... érdekes kérdés, nem rémlik ilyen. Én már csak ilyen unalmas könyvvásárló vagyok. :D


11. Adtál már valaha könyvet valami egyedi okból egy különleges személynek? 
Nem egészen értem. Mi számít egyedi oknak? :D


12. Melyik könyv volt veled a legtöbb helyen? 
Nem szoktam a könyveimet magammal vinni, mert nagyon féltem őket és nem akarom, hogy bajuk essen.


13.Van olyan kötelező olvasmány amit középiskolában nem szerettél, de pár évre rá kiderült, hogy nem is olyan rossz? 
Nincs, mert nem olvastam/olvasom el a kötelezőket sem most, sem máskor.


14.Használt vagy új könyvek? 
Az új a legjobb, de használt könyvek is jöhetnek, ha szép állapotban vannak.


15. Olvastál valaha Dan Brown könyvet? 
Igen. A Da Vinci-kódot és a Digitális erődöt. Mindkettő tetszett, de a Da Vinci-kód jobban.




16. Megtörtént már veled, hogy a filmadaptáció jobban tetszett mint a könyv maga?
Igen. Bridget Jones könyvek. Filmben sokkal szórakoztatóbb. Ciki, nem ciki, én imádom az 1.-2. részt. A könyvben Bridget inkább idegesített. Nagyon szenvedtem az olvasással. 



17. Volt már veled valaha, hogy éhes lettél olvasás közben? Szakácskönyv is számít. 
Biztos előfordult, de nem hiszem, hogy köze volt a történethez. :D


18. Ki az a személy akinek könyvajánlását mindig megfogadod? 
Több ilyen személy is van, nem szeretnék nevesíteni. :)


19. Van olyan könyv a komfortzónádon, kedvenc műfajdon kívül, amit végül imádtál? 
Szeretek többféle műfajban olvasni és mindig feszegetem a határaimat. A történelmi regényeket például nem szeretem, de Agatha Christie műveit még is imádom vagy Böszörményi Gyula: Ambrózy báró esetei sorozatát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.