Paranormális lények [Top5Wednesday]

Ismét Top 5 Wednesday bejegyzés! Nem is akármilyen. Bár imádom a fantasyket, ezt azért át kellett gondolnom. :)


Új rovatot indítottam Top 5 Wednesday címmel. Dorka, az

Anya olvas blog, illetve Réta, a HaBár könyves kocsma szerkesztőinek oldalán követem egy ideje ezt a rovatot és gondoltam, én is megpróbálkozom vele. :)

Ez a rovat hetente jelenik meg és egy Goodreads-es csoportban találhatóak a témák. A csoportot meg tudjátok nézni
IDE kattintva.


A mai téma: Egy kissé csavaros. 1 kedvenc természet feletti lényt kell kiválasztani és hozzá hozni 5 könyvet.

Én most a boszorkányokat választottam. Remélem, belefér a kategóriába. Mivel, amúgy is kimaradt sajnos a boszorkányos téma és nagyon szeretem az ilyen könyveket, két legyet ütök egy csapásra. ;)




Ugyan, mi más lehetne az első helyen nálam? :P Tudom, tudom, de akkor is itt a helye, hiszem varázslók és boszorkányok a történet mozgatórugói. :)







Nagy kedvencem ez a történet, ami igazából, egy trilógia. 3 boszorkányról szól, mindenkinek jutott 1-1 kötet, más-más történettel. Nagyon megszerettem az összes főszereplőt, a cicákkal együtt. Már többször olvastam. :)





Ez a történet nekem kicsit gyengébb volt, mint azt Nora Roberts-től megszokhattam. Aranyos, nincs vele baj, de én jobban szeretem az izgalmasabb cselekményű fantasyket. Ettől függetlenül, nagyon szerettem a Donovan családot. :)







Egy nagyon jó sorozat, egy magyar szerző tollából. Az összes részt nagyon szerettem. Érdekes és új világot alkotott Benina, izgalmas cselekménnyel. Minden kötet tartja a színvonalat.





Bár még nem olvastam, és biztos találnék még olyan könyvet, amit igen, de ennek itt a helye. Még 1 részt vadászok a sorozatból és elkezdhetem. Kicsit tartok tőle, mert vegyesek a vélemények, de imádtam a sorozatot, így kíváncsi vagyok a könyvekre is.




Jövő héten is folyt. köv. ;)

További részvevők:



2 megjegyzés:

  1. A Bűbájosok nem maradhattak ki! Őket és Nora Robertset valahogy éreztem, hogy beteszed :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.