Karácsonyi csomageső


Idén Karácsonykor volt mit bontogatnom könyvek szempontjából. 2 könyvet kaptam a családból és 1-1 csodálatos csomagot molyoktól. Nagyon élveztem egyenként kibontani a csomagokat. Volt olyan csomag, ami 2 hete illetve  1 hete várt rám, már nagyon kíváncsi voltam. :)

Ebben a bejegyzésben megmutatom miket kaptam és hozzámásolom a moly.hu-n írt köszönőkarcomat, hogy megmaradjon emlékben itt is.


Nagyon örültem minden ajándéknak, nem csak a csodálatos tartalmuk miatt, hanem egyszerűen azért, mert gondoltak rám és időt, energiát fektettek a csomagokba, amik elképesztően személyre szabottra sikerültek. Imádtam őket!


1. Hópárduc csomagja:




JÓ ÉG!!!!
Kaptam egy @Hópárduc-csomagot! Wááááá!!!! Imádooom!!! *-*

Oké, értelmesebben…
Kb. 2 hete kaptam egy csomagot. Nem volt ismerős a név, molyos nem volt rajta, de mivel rá volt írva, hogy Karácsony, gondoltam, Szenteste nyitom ki.

Mivel jól meg volt pakolva, íme a tartalma:
https://drive.google.com/drive/folders/0B4JgaB6pWyo6Qnd…

Drága @Hópárduc!
Te annyira aranyos vagy! Már sokszor láttam a csomagjaidat itt, molyon és mindig nagyon tetszett, mennyire személyre szabottak. És most nekem is van Hópárduc-csomagom!!!
El sem tudom mondani, mennyire jól esett és mennyire örülök neki. Ráadásul, gondoltál a lányomra is, nagyon jó érzés. <3

A könyv… ó… imádom. Nagyon szerettem volna. Főleg, miután ennyien szeretik itt. Olyan szép! Mivel szándékosan nem néztem a kívánságlistám, nehogy meglássam az esetleges jelölést, tökéletes meglepetés volt.
A DVD-k! Annyira beletaláltál! Imádom a Menedéket, Zoé pedig az állatos animációkat.
A kis házikó gyönyörű, az egérkét Zoé el is vitte azonnal. :D Azt mondja, a Mikulásnak egere. :)) Nagyon szereti ezt a szívószálat és a pezt is, nagyon eltaláltad.
A teákat nagyon szeretjük, én pedig ezt a kávét és a barackos-kekszes Boci is nagy kedvenc.
Ilyen kekszet még nem is láttam. Biztosan finom lesz.
És még ott a toll, ajakápoló (nekem sűrűn szárad a szám sajnos, így nagyon örülök neki) és még több finomság!

Nem is tudom, mivel lehetne kifejezni, mennyire örülök és milyen jól esett!

Nagyon-nagyon szépen köszönjük!
Remélem, nektek is nagyon boldogan telik az ünnep!
*nagy ölelés*








2. Kocybaba csomagja:




Drága @kocybaba!

Bár szóltál, hogy jól kitömted a dobozt, nem gondoltam, hogy ennyire. *-*
Nem semmi csomagot küldtél! <3

További képek:
https://drive.google.com/drive/folders/0B4JgaB6pWyo6YjV…

A kis pingvinnek annyira örült Zoé! Ölelgette és szeretgette. ^^
Annyira örülök a könyvnek! Már többször előfordult, hogy majdnem megrendeltem. Nagyon szerettem volna a polcomra. *-*
A pohár nagyon szép! *-* A Télapós mécses nagyon cuki! *-*
Ráadásul ez a sok finomság és tea… nyami…

Nagyon szépen köszönjük! <3<3<3
Nagyon jól esik és nagyon örülünk mindennek! *-*

Sok-sok puszi!




 3. barátnőmtől:

Ezt nem szeretném részletezni, de nagyon szép csomag volt, benne lapult Líra utalvány is. Tavaly ugyanabból a könyvből 2 példányt kaptam és ennek eredményeként kaptam az utalványokat. :)


4. családtól:

2 könyvet kaptam valakitől a családban. Nagyon örültem nekik, bár tudtam mi lesz, mert én választottam, ez cseppet sem rontott az élményen. :)



Összesítve:

Ezeknek a gyönyörűségeknek a boldog tulajdonosa lettem. <3
Az utalványok még megvannak. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.